fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"פלוט ניצל את מעמדו לטובת הבחירות"

 עו"ד עמית חדד פנה למנהל הבחירות בנצרת עילית בשמו של המועמד לראשות העירייה אלירן גפסו בדרישה לפסול את מועמדותו של רונן פלוט בבחירות הקרובות
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

המועמד לראשות עיריית נצרת עילית אלירן גפסו הגיש לפני שעה קלה עתירה למנהל הבחירות בנצרת עילית, סלאח חוטבא, בדרישה לפסול את מועמדותו של מנכ"ל הכנסת בחופשה, רונן פלוט. את העתירה הגיש משרד עורכי הדין יעקב ויינרוט באמצעות עו"ד עמית חדד. בעתירה נטען, כי פלוט נהנה באופן בלתי חוקי מן העובדה שהוא הסתפק ביציאה לחופשה ולא התפטר מתפקידו כמנכ"ל הכנסת.
"פלוט המתין עד לרגע האחרון בהודעתו כי הוא מתכוון להתמודד, כדי שהדבר יאפשר לו ליהנות מיתרונות הכרוכים בתפקידו כמנכ"ל הכנסת. "בחינת התנהלותו של פלוט מגלה, כי הוא ניצל את סמכויותיו ואת המשאבים הכרוכים בתפקיד לטובת הפקת יתרון בלתי הוגן במאבקיו הפוליטיים על ראשות העירייה".

גפסו מסר בעקבות הגשת העתירה: "אינני מוכן לעמוד ולא לעשות דבר, כאשר מתגלות עובדות שמהן עולה חשד לניצול בלתי חוקי של תפקידו של מר פלוט כמנכ"ל הכנסת. לכל הפחות אפשר היה לצפות שהמנכ"ל בחופשה יבוא בידיים נקיות אל ציבור הבוחרים בנצרת עילית לאחר שהתפטר מתפקידו. במקום זאת, מנכ"ל הכנסת בחופשה מגיע לכאן כשלכולם ברור שאם התסריט יחזור על עצמו כמו בעבר והוא ינצח בסקרים אבל יובס בבחירות – הוא מיד יחזור לכסא שנשמר עבורו בכנסת ולדירה שלו בעיר נתניה. זה שיחזור של התנהגותו הנפסדת אחרי ההפסדים הקודמים שלו – אז אני מציע למר פלוט: אל תבנה על זיכרונם הקצר של הבוחרות והבוחרים״.

רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

בעתירה נטען כי "פלוט המתין עד לרגע האחרון בהודעתו כי הוא מתכוון להתמודד, כדי שהדבר יאפשר לו להנות מיתרונות הכרוכים בתפקידו כמנכ"ל הכנסת. "בחינת התנהלותו של פלוט מגלה, כי הוא ניצל את סמכויותיו ואת המשאבים הכרוכים בתפקיד לטובת הפקת יתרון בלתי הוגן במאבקיו הפוליטיים על ראשות העירייה".

עדכון (17:18) מנהלת הבחירות דחתה את עתירתו של גפסו בטענה כי הוגשה מאוחר מידי.  גפסו הודיע כי יפנה לבית המשפט לעניינים מנהליים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות