fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורק מועדון הכדורעף מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר

עדי תדמור. צילום: איגוד הכדורעף
עדי תדמור. צילום: איגוד הכדורעף

עכשיו זה סופי ורשמי. לאחר שש שנים בהם פעל מועדון הכדורעף המשותף ובעל השם המרשים מכבי מנשה/חדרה/ עמק חפר, החליטו הצדדים לפרק את החבילה. בפועל, חזרו הצדדים להסדר שמהימים לפני הקמת המועדון המשותף: חדרה תנהל את קבוצת הנשים ואילו מנשה/עמק חפר ינהלו את קבוצת הגברים.

המועדון המאוחד הוקם מתוך כוונה לבנות תשתית גדולה יותר מבחינה כלכלית, ומתוך מטרה ליצור תשתית רחבה של שחקני בית. השנים הראשונות של האיחוד היו טובות אבל בשנתיים האחרונות נתגלעו מחלוקות בין הצדדים. במועצות האזוריות מנשה ועמק חפר טענו כי עיריית חדרה כמעט ולא העבירה תקציבים לקבוצה. עוד טענו כי בחדרה מתמקדים בעיקר בבניית קבוצות הנערות והנשים ולא נותנים ביטוי בקבוצות הבנים.

לאחרונה נערכה פגישה בין יו"ר הפועל מנשה/עמק חפר אוהד בלוך לבין יו"ר מכבי חדרה גדעון רוזנשטיין בה הוחלט על פירוק וחזרה למציאות מלפני שש שנים. בלוך: "לצערי כבר בשנה האחרונה ההתנהלות כבר הייתה נפרדת בין קבוצות הנשים לבין קבוצות הגברים. כאשר ראינו שחדרה אינה תורמת בצורה ממשית מבחינה כספית וגם אינה מגדלת בנים צעירים, הבנו כי אין מנוס מפרידה".

עדי תדמור. צילום: איגוד הכדורעף
עדי תדמור. צילום: איגוד הכדורעף

גם המרחק הגדול של המועדון המאוחד כאשר בנות מחדרה היו צריכות להגיע לאימונים באולמות בעמק חפר גרמה לחלקן לפרוש מהענף.

קבוצת הנשים החלה את פעילותה ומינתה את המאמן עדי תדמור למאמן הקבוצה. תדמור, ששימש כעוזר מאמן קבוצת הנשים בחמש השנים האחרונות, יקבל הזדמנות כמאמן ראשי.  מלבד המועדון משמש תדמור כמורה לחינוך גופני וכמאמן במחלקת הנוער. תדמור וראשי המועדון החלו בבניית סגל הקבוצה ושחקנית הרכש הראשונה שחתמה ותוביל כמוסרת היא ענבל פלג בת ה-19 שהגיעה ממכבי חיפה ועמה זכתה בדאבל בעונה שעברה. במועדון סיפרו כי בשבועיים הקרובים ימשיכו בבניית הסגל ויצטרפו עוד שחקניות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות