fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו או לעולם לא

זו ההזדמנות האחרונה בהחלט, לדירה חלומית של חברת רסקו, על חוף הים המערבי בנהריה. דירות אחרונות בפרויקט המדובר של נהריה, במחיר ובתנאים מיוחדים, מרחק הליכה קצר מהטיילת והמים, מול אופק פתוח לכיוון הים מהצפון ועד חיפה, הכי קרוב למים שאפשר
פרויקט רסקו הדמית מחשב
פרויקט רסקו הדמית מחשב

רסקו פרימיום נהריה מערב. החיים הטובים, נגיעה מהים בקצה המערבי של רחוב שקד הפסטורלי, בסמוך לשכונת הקוטג'ים החדשה ולשדות היישוב הפסטורלי שבי ציון , מתחיל סיפור האהבה שלכם. דקה הליכה מהטיילת, ממגרשי הספורטק, ממגוון שירותי קהילה ותרבות, מבתי ספר ומרכזי פנאי, מרחק קצר מתחנת הרכבת, מכביש 4 ועוקף קריות, משדרות הגעתון, מקניון ARENA וקניון נהריה. הכל קורה כאן ועכשיו והכל קורה מסביבכם.

הטורקיז האינסופי והבריזה המביאה את ניחוח הים יוצרים את האווירה המיוחדת, הבינוי המודרני עם הקווים הנקיים של בנייני הבוטיק משלימים את התמונה ומעניקים לכם חווית מגורים לא פחות ממושלמת. רסקו, הבונה למעלה מ- 80 שנה שכונות מגורים, מגדלי יוקרה ובנייני בוטיק מביאה עימה לפרויקט את כל שנות הניסיון, הידע וההבנה מה אתם באמת מחפשים בדירתכם החדשה. החברה אשר בנתה מספר לא מבוטל של דירות בנהריה, גאה להמשיך את המסורת ולהגיש עבורכם  אייקון מגורים נחשב ומוקפד, מוביל וייחודי בעיר.

רגע לפני אכלוס הבניינים האחרונים בפרויקט, מחכות לכם ההזדמנויות האחרונות בהחלט לשדרג למיקום מצוין, באחת מהשכונות המתפתחות של העיר בשנים האחרונות.

חולמים לעבור לדירה ורק לארוז את הבגדים? עכשיו אתם יכולים. הדירה לדוגמא המעוצבת והמרווחת יכולה להיות שלכם. בואו לראות דירה נדירה בת 6 חדרים, מרוהטת ומאובזרת ברמת פרימיום, עם יציאה למרפסת נוף גדולה הצופה לסוכת המציל של חוף שבי ציון ומעניקה תחושה של חופשה כל השנה- במחיר ובתנאים מיוחדים שלא יחזרו.

פרויקט רסקו הדמית מחשב
פרויקט רסקו הדמית מחשב

רסקו, בונים בשבילך מעל 8 עשורים

אלפי אנשים בישראל מתגוררים בבתים וביישובים שלמים שהוקמו על ידי רסקו, ונהנים מהאיכות והמצוינות המאפיינים את החברה משנת 1934 ועד היום. בימים אלו, מתמקדת החברה בקידום ופיתוח השקעות נדל”ן ופרויקטים מגוונים, תוך שמירה על מסורת של איכות, יציבות ומקצועיות ללא פשרות. בנינו בגאווה את הארץ לאורכה ולרוחבה, הקמנו ערים,מושבים, שכונות ובעיקר בתים שגרים בהם אנשים מאושרים. דורות שלמים גדלו בבתינו, עכשיו תורם של הדורות הבאים.

אז אם נמאס לכם להניע את הרכב בכדי ליהנות מבריזה או מג'וגינג של בוקר על חוף הים, חייגו לשרה, ממשרד המכירות של הפרויקט והיא תשמח להציג בפניכם את חלום המגורים שלכם.

לפרטים : 2130 *  אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו  

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות