fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה: פיגוע הדריסה בעכו על רקע לאומני

שלושה פצועים בפיגוע דריסה בעכו. הנהג נוטרל

לפני מספר דקות דווח על אירוע דריסה ברחוב יהושפט בעיר עכו, סמוך לשוק ובהמשך פגיעה בשניים נוספים סמוך לרכבת. במקום שלושה נפגעים, הנהג נורה.

מפקד מחוז חוף ניצב פרץ עמר קיים הערכת מצב בתחנת המשטרה בעכו בעקבות הפיגוע. מתיחקור האירוע, לרבות ממצאי הזירה וחומרי התיעוד, עולה כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

 

סמוך לשעה 11:40, ג'פ אזרחי דרס שוטר מג"ב ושניים נוספים. אדם שלישי שזיהה את הדריסה ביצע ירי לעבר הג'יפ. כתוצאה שוטר מג"ב ו-2 חיילים נפצעו קל. החשוד ברכב נוטרל ונפצע קשה.

IMG-20180304-WA0018

ממד"א במרחב אשר נמסר כי על רכב שפגע בהולך רגל ברחוב יהושפט בעכו והמשיך בנסיעה וסמוך לתחנת הרכבת בעכו פגע בבשנח הולכי רגל נוספים. מדיווח ראשוני בלבד חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לשלושה פצועים במצב קל. הרכב הפוגע נעצר לאחר שהנהג נורה ונוטרל.

 

על פי ממצאים ראשוניים, נראה כי בוצעו מספר ניסיונות של הנהג, ערבי בעל תעודת זהות  כחולה שאינו תושב העיר , לדרוס במספר זירות, אנשי כוחות בטחון, בדגש על דריסה מכוונת של לובשי מדים  שוטרים וחיילים. על החקירה הוטל צו איסור פרסום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות