fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: בנק מרכנתיל העתיק את מיקומו לסניף חדש בקניון עזריאלי

הסניף המיתולוגי בעיר העתיקה נסגר. בבנק מרכנתיל החליטו לבצע את השינוי לאזור המסחר החדש של עכו
שיפור השירות לקוח. עאוני אבו סאלם (צילום: יח"צ)
שיפור השירות לקוח. עאוני אבו סאלם (צילום: יח"צ)
שיפור השירות לקוח. עאוני אבו סאלם (צילום: יח"צ)
שיפור השירות לקוח. עאוני אבו סאלם (צילום: יח"צ)

בנק מרכנתיל העתיק בימים אלה את סניף עכו ממשכנו הוותיק בעיר העתיקה לאזור המסחרי החדש בעיר עכו בקניון עזריאלי. הסניף החדש שהינו מרווח ומודרני נמצא במיקום  מרכזי ואסטרטגי עם נגישות גבוהה ללקוחות ואפשרויות חניה נוחות שהיו חסרות בסניף הקודם.

מנהל אזור עכו במרכנתיל, עאוני אבו סאלם אמר: "ההחלטה להעתיק את הסניף הגיעה בזמן ובמקום המתאימים. אנו בוחנים את עצמנו כל הזמן מתוך רצון וראיה לשפר את השירות ללקוחות. על אף הותק הרב וה"מיתולוגיות" שאפיינה את סניפנו במיקומו הותיק החלטנו לבצע את השינוי ולהעתיק את הסניף לקניון עזריאלי בעיר.

אני בטוח שהלקוחות ייהנו הן מהסניף עצמו שנבנה לרווחתם ונוחיותם והן מהנגישות הקלה אליו. אנו נמשיך להעניק ללקוחות הותיקים וללקוחות החדשים שיצטרפו אלינו את אותו שירות מקצועי המהול במשפחתיות שכל כך מאפיינת את מרכנתיל תוך ביצוע, עם המעבר לסניף החדש, קפיצת מדרגה לחדשנות  ולטכנולוגיה".

מנכ"ל קניון עזריאלי עכו,  רפאל בולניק: "קניון עזריאלי עכו ממשיך להתפתח ומהווה את מרכז העסקים החדש של העיר. הבחירה לפתוח סניף מרכנתיל דווקא בקניון שמה את הלקוח במרכז ותואמת את המגמה להרחיב את הפעילות ולתת מענה ראוי ואיכותי.  אין ספק כי הסימביוזה בין סניף בנק חדש לקניון הוא רעיון מוצלח לשני הצדדים".  

 מנהל סניף עכו במרכנתיל, ראיד גומיד הוסיף: העתקת הסניף בהחלט מתבקשת במטרה לשפר את השירות והרחבתו לכלל הלקוחות.  הסניף החדש שלנו כולל טכנולוגיות ומכשור חדיש ומתאים. עברנו למקום קרוב ומרכזי הנגיש לכל הלקוחות בעכו וללקוחות מהאזור. חשוב לי להדגיש כי בצענו שדרוגים לצורך מתן שירות טוב ללקוחותינו. נשמח לפגוש אתכם ואני מזמין אתכם לפתוח חשבון אצלנו בסניפנו הנמצא בקניון עזריאלי בכניסה המזרחית" .

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות