fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה עם הפסד 7 רצוף אחרי הפסד 83:73 לאילת

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטין)

שבועות לא קלים עוברים על עירוני נהריה וכפי הנראה השינוי המיוחל, מקצועי או פרסונלי, לא עתיד להגיע, אלא אם יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי יקום בבוקר ויחליט אחרת.

אתמול (שני) הקבוצה של המאמן אריק אלפסי (לבינתיים?) חטפה הפסד ליגה שביעי ברציפות, לאחר שהפסידה בחוץ להפועל אילת 73:83 עם תצוגת הגנה מחפירה.

כחלק מהשינויים שמנסה המאמן אלפסי לעשות בקבוצה, הוא החליט לא לפתוח בחמיישיה עם הסקורר ומלך השלשות של הליגה, קורי וובסטר, שמצידו לכאורה לא נשאר חייב ותרם 0 נק' ב-20 כשהוא זורק בסך הכל 3 פעמים מחוץ לקשת, נתון שהעלה גבה אצל אנשי הקבוצה.

עתידו של המאמן אלפסי היה מונח על כף המאזניים בשבוע האחרון ונראה היה שהוא בדרך החוצה. ממש כמו בעונה שעברה, כשהקבוצה נקלעה למשבר באמצע העונה וגם אז הכיסא של אלפסי התנדנד. השונה הוא, שבעונה שעברה יכלו לתרץ את היכולת הירודה בשל העומס שנוצר עם המשחקים באירופה, אבל העונה, אין אירופה, אז מה התירוץ הפעם?

בין בורסת השמות שיכלו להחליף את אלפסי נמצאו עופר ברקוביץ', מולי קצורין, רמי הדר ורועי חגאי. זה לא סוד שהיו"ר אלפסי היה מאד רוצה לראות את צביקה שרף עומד על הקווים בעין שרה, אבל כרגע זה לא ריאלי ולא עמד על הפרק. בסיום שיחה שנערכה בין היו"ר למאמן ערב חג הפסח הוחלט כי אלפסי ימשיך באימון הקבוצה.

פתיחה מאכזבת. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטין)
למישהו יש פיתרון? אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטין)

הגארד הצעיר אנתוני בארבר הובא בתחילה על חשבונו של דנזל ליבינגסטון, ולבסוף הוחלט להשאיר את ליבינגסטון. לא מן הנמנע שייחפשו מחליף גבוה לטיירון נאש שמאכזב מאז חזר לקבוצה.

נהריה פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון 4:10 (דקה 3). מכאן ההגנה של נהריה התחילה לחרוק ואילת השלימה מהפך והובילה 11:15 (דקה 7). נהריה התעשתה על עצמה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 19:21. ברבע השני חולון המשיכה לרדוף אחרי נהריה שלחצה על הגז ועלתה ליתרון 30:41 (דקה 17). ריצת 0:8 של חולון צימקה את ההפרש וקבעה 38:41 לנהריה במחצית.

חולון המשיכה את הריצה שלה גם בפתיחת המחצית השניה ועלתה ליתרון 41:45. יפתח זיו שנכנס טוב למשחק קטע בצורת של כמעט 7 דקות ללא נקודות אצל נהריה וגרם להתעוררות מחדש של החברים שלו. אלכס יאנג עם 4 נק' רצופות החזירה נהריה ליתרון 47:48 (דקה 26) ושלשה של עמית שמחון על הבאזר של הרבע השלישי העלתה את אילת ליתרון 56:60.

שמח לקבל את האישור. ניסים אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ייצטרך לקבל החלטה בקרוב. ניסים אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה הצליחה לצמק ל-62:60 בפתיחת הרבע הרביעי, אבל אילת הכינה לה הפתעה ובסיום ריצת 0:10 עלתה ליתרון דו ספרתי 60:72 (דקה 35). שלשה של אלכס יאנג עוד הפיחה תקווה על הספסל הנהרייני, אבל שלשה נגדית של אילת גמרה את הסיפור ואילת רצה קדימה לניצחון.

קלעו לעירוני נהריה: אלכס יאנג 22, יפתח זיו 14, טיירון נאש 13, איגור נסטרנקו 10, סטו דאגלאס 5, יהונתן שולדבראנד 4, אנתוני בארבר 3, זיו בן צבי 2.

ביום רביעי 25.4 נהריה תצא למשחק חוץ בגן נר נגד גלבוע/גליל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות