fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדית גל נבחרה לתפקיד מנהלת החטיבה העליונה

עדית גל
צילום פרטי

השבוע התבשרה המורה עדית גל מאורט פסגות, כי זכתה במכרז וגברה על כל המועמדים שביקשו להיבחר לתפקיד מנהלת החטיבה העליונה וסגנית מנהלת  אורט פסגות.

גל מורה ורכזת חברתית מוערכת, זכתה בתפקיד לאחר תהליך מכרז כמתחייב.

בסוף חודש יוני פורסם מכרז לתפקיד מנהלת חטיבה עליונה וסגנית למנהלת בית הספר. בוועדת המכרז ישבו מנהלת אורט בתיה כץ, מנהל האזור ברשת אורט אבי אבירם, מפקחת בית הספר אפרת בן צור, ראש מנהל החינוך מנחם שיכל והמנהלת הפדגוגית של בית הספר נורית ברנע. "אני חייבת לציין שכל האנשים שניגשו למכרז הם טובים וראויים, אבל אני מעריכה שהשילוב של שנות הניסיון שלי, שכן אני מורה כבר 30 שנה, מגוון התפקידים בהם כיהנתי כמחנכת, רכזת שכבה, דוברת בית הספר, רכזת חינוך חברתי ועוד, העבודה המשותפת, לאורך שנים, עם בתיה כץ, כל אלו הביאו לבחירה שלי", אמרה גל השבוע.

עדית גל
צילום פרטי

"מכיוון שיצאנו מיד לאחר פתיחת המכרז לחופשה, התפקיד שלי, שלא היה קיים קודם בבית הספר, צריך להיבנות ולהיות מוגדר בצורה בהירה יחד עם בתיה ומן הסתם, נעשה זאת בימים הקרובים. אין לי ספק שהדאגה לתלמידים, לקיום דיאלוג החינוכי ערכי, לקידום נושאים של דאגה לפרט וחיזוק הקשרים הטובים והשיח המכבד בין מורים לתלמידים יעמדו בראש מעיניי".

מנהלת אורט פסגות בתיה כץ מסרה בתגובה: "לעדית יש חלק מרכזי בהצעדת בית הספר למקום בו הוא נמצא היום. היא יותר מראויה מאוד לתפקיד. היא אדם ערכי ומוסרי, בעלת ראייה חינוכית מהותית, חרוצה ומסורה בכל ליבה".

מרשת אורט נמסר בתגובה: "עדית גל מונתה לניהול החטיבה העליונה על פי נהלי הרשת ובתיאום עם הגורמים הרלוונטיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות