fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספורטאי השנה של הד הקריות: חנן ממן כדורגלן השנה בליגת העל

ביום שני הוכתר חנן ממן על ידי "הד הקריות" בתואר כדורגלן השנה של ליגת העל. בעוד שבועיים, 28.7, יפרסם "הד הקריות" מוסף ספורט מיוחד לסיכום אירועי ספורטאי השנה 2017 עם כל הנבחרים, כל התמונות וכל הסיפורים.

מתי טקס ספורטאי השנה של "הד הקריות"? שאלה לגיטימית ששואלים אנשי הספורט באזור בימים אלה. בכל שנה בתקופה זו, מקיים עיתון "הד הקריות" את טקס ספורטאי השנה, שבו מוכתרים הספורטאים בענפי הספורט השונים ובראשם ספורטאי השנה. השנה, החליט "הד הקריות" לשנות את המתכונת. אין טקס, אבל יש אירועים, שבעה אירועים. בכל קריה מתקיים אירוע, שבו נפגשים ספורטאי הקריה בלשכת ראש העיר ומקבלים גביע. בנוסף, מתקיימים עוד שלושה אירועים. נכון לכתיבת שורות אלה, התקיימו אירועים בלשכת ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, במשרדו של מיקי קופל, הבעלים של קופל גרופ, שפורש את חסותו על אירועי "ספורטאי השנה" זה שנים, ואירוע נוסף התקיים במשרדי "הד הקריות".

באירוע, במשרדי קופל גרופ, ביום שני השבוע, בהשתתפות מו"ל "עומר תקשורת", שלמה לונדון, ומנהל "הד הקריות", גילי גילת, העניק קופל גביע מיוחד לכדורגלן השנה בליגת העל – חנן ממן.

מיקי קופל מעניק את הגביע לכדורגלן השנה בליגת העל חנן ממן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מיקי קופל מעניק את הגביע לכדורגלן השנה בליגת העל חנן ממן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות