fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוכנת סמויה קטינה הפילה מוכרי אלכוהול

אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

בצעד נדיר הפעילה משטרת זבולון סוכנת סמויה קטינה שהצליחה לרכוש אלכוהול בניגוד לחוק בפיצוציות ברחבי הקריות.

הסוכנת הופעלה על ידי המשטרה לאחר קבלת אישורים והדרכות על ידי כל הגורמים הנוגעים לכך. על פי גורם במשטרה, מלבד היותה קטינה, היא גם נראית קטינה, כבת 15-14, כך שלא ניתן לטעות ולחשוב שמדובר בצעירה בוגרת בגיל החוקי לקניית אלכוהול שהוא 18. העונש על מכירת משקאות אלכוהוליים למי שגילו פחות מ-18 הוא עד שישה חודשי מאסר או קנס של 12,900 שקלים ורישום פלילי. האחריות מוטלת על בעל העסק גם אם המכירה נעשתה על ידי עובד.

בערב יום שלישי השבוע נשלחה הקטינה, תחת פיקוח משטרתי, לשישה בתי עסק שונים בקריות וביצעה 11 קניות של משקאות אלכוהוליים ללא שנדרשה להציג תעודת זהות לאימות גילה האמיתי. הרכישות תועדו על ידי המשטרה, ובעלי העסקים זומנו לחקירה במחלקת הנוער במשטרת זבולון. המשטרה תבצע שימועים לכל בעלי העסקים שבעסק שלהם בוצעה עבירה של מכירת אלכוהול לקטין.

במשטרה רואים בחומרה רבה את עניין מכירת משקאות לקטינים ומפקד משטרת זבולון, נצ"מ קובי קרני, הודיע עם כניסתו לתפקיד, כי זהו אחד הנושאים המרכזיים שיטופל על ידי המשטרה. עוד נמסר, כי המשטרה מתייחסת למוכרי אלכוהול לקטינים כאל רודפי בצע שמעודדים עבירות מין ואלימות תחת השפעת אלכוהול. עם זאת, מציינים במשטרה, הדרך היעילה לייצר הרתעה היא סגירת עסק שמכר אלכוהול לקטינים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות