fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: עולם הרכב מגיע לנדל"ן

מבצע "טרייד אין" על הדירות האחרונות בפרויקט גינדי Wave  בעיר ימים
מנחם, אבי, ליטל, גיא ורועי גינדי (צילום: אלי דסה)
מנחם, אבי, ליטל, גיא ורועי גינדי (צילום: אלי דסה)

 

 

חברת הנדל"ן גינדי החזקות הודיעה היום על השקת מבצע טרייד אין בלעדי ל-10 דירות בלבד בפרויקט גינדי Wave בשכונת עיר ימים בנתניה.

המודל המוכר מעולם הרכב מגיע לעולם הנדל"ן בצורה משודרגת, עם פוטנציאל לרווח. המהלך נועד כדי להעניק לרוכשים רשת ביטחון ושקט נפשי בתהליך מכירת הנכס בבעלותם וכן למקסם את מכירת הדירה הישנה מבלי להתפשר על המחיר.

 מנחם, אבי, ליטל, גיא ורועי גינדי (צילום: אלי דסה)

מנחם, אבי, ליטל, גיא ורועי גינדי (צילום: אלי דסה)

 

 

מרגע רכישת הדירה החדשה, על הרוכש למכור את הדירה שבבעלותו עד מועד האכלוס, לפי מחיר שייקבע על פי הערכת שמאי. במידה שהדירה הישנה תימכר במחיר הנמוך מהערכת השמאי, "גינדי החזקות" תשלים את ההפרש עד לסכום של 200 אלף שקלים. אם הלקוח ימכור את דירתו במחיר של הערכת השמאי או גבוה ממנו, תעניק גינדי החזקות בונוס כספי בשווי של 50 אחוז מההשלמה.

יצחק סער, סמנכ"ל השיווק בגינדי החזקות: "החלטנו לצאת במהלך על מנת לסייע לרוכשים בקבלת ההחלטה לרכישת דירה, זאת על ידי הענקת רשת ביטחון ואפשרות לרווח. הלקוח מרוויח פעמיים: ממקסם את מחיר הדירה הישנה ומקבל סכום כסף נוסף על הדירה החדשה".

פרויקט גינדי  Wave כולל שני בניינים של 17 קומות, בהם  120 יחידות דיור גדולות של חמישה וחמישה וחצי חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים ענקיים. גודל הדירות נע בין 124 מ"ר ל-200 מ"ר. דיירי הפרויקט ייהנו משטחים ציבוריים גדולים, לובי מפואר וחדר כושר פרטי שישמש אותם בלבד.

הפרויקט נמצא במרחק של כ-300 מטר מהים, בסמיכות לחוף פולג, יושב על פארק ירוק שנבנה בימים אלו על ידי עיריית נתניה, ליד קניון עיר ימים ושאר מוסדות הציבור והחינוך הקיימים. השכונה נהנית מביקושים גבוהים של משפרי דיור מכל הארץ ובפרט מאזור רעננה, הרצליה, נתניה ותל אביב. בניית הפרויקט החלה לפני כחודש על ידי הקבלן המבצע חברת אל -הר" עד כה נמכרו יותר מ-60 דירות.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות