fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נשאר לך להתמודד עם הרוע או לסיים את חייך במו ידייך"

תושב קרית אתא מואשם כי איים במסרונים על בת זוגו לאחר שהחליטה להיפרד ממנו, היכה אותה ואף איים להפיץ באינטרנט סרטים שצילם כשקיימו יחסי מין. הוא שוחרר למעצר בית אצל אחותו
אילוסטרציה תקיפה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

נגד תושב קרית אתא, 50, הוגש בשבוע שעבר כתב אישום חמור, ובו סעיפי הטרדה, איומים, חבלה במזיד ברכב, תקיפה סתם ופגיעה בפרטיות.

מכתב האישום עולה, כי בין הנאשם לבת זוגו התקיימה מערכת יחסים לאורך מספר שנים. כשבחרה בת הזוג לסיים את מערכת היחסים, פתח הנאשם במסכת הטרדות, איומים ותקיפה נגדה.

עוד עולה, כי הנאשם שלח למתלוננת מאות הודעות טקסט בהן איים עליה. בהודעות גילה הנאשם לבת זוגו לשעבר, כי התקין מצלמות בחדר השינה, ובידיו תמונות, ובהן תיעוד של יחסי המין שקיימו בזמן שהיו זוג. עוד נטען, כי איים עליה שיפיץ את הסרטים שצילם, כדי למנוע מגברים אחרים לנהל איתה מערכת יחסים. "את הנשמה נתתי לך ואת הלב שלי הפקדתי בידיים שלך, הנה אלוהים מחליט לעשות איתך צדק ואני מוציא לפועל את החטא ואת עונשו", כתב הנאשם באחד המסרונים, "אלוהים לא ייקח אותי, גם אם אני אהיה בגיל 100 עד שאני אראה את העונש שתקבלי במו ידי… עכשיו רק מתחיל הסבל. זה מה שבחרת, זה מה שרצית ועכשיו נשאר לך להתמודד עם הרוע או לסיים את חייך במו ידייך, כך יהיה לך יותר קל".

כתב האישום נופח. עו"ד שמעון [צילום: עצמי]
כתב האישום נופח. עו"ד שמעון [צילום: עצמי]
במסרון אחר כתב הנאשם לבת זוגו לשעבר: "אני אעשה משהו למען החיים שלי ושלך יחד, שאני לא אסבול יותר וגם את. זה יהיה קצר ומהיר, בלי ששנינו נסבול שנייה. זה יבוא וזה יקרה וזה קרוב ואני אתן לך לכרוע ברך ולהתחנן על חייך".

כך, על פי כתב האישום, נמשכו האיומים וההטרדות מספר חודשים. בהמשך נטען, כי במהלך שיחות טלפוניות שהתקיימו בין השניים, איים הנאשם לפגוע בבת זוגו ובבני משפחתה.

אך הנאשם לא הסתפק באיומים. בכתב האישום, נטען כי הוא תקף את בת זוגו לשעבר מחוץ לביתה והיכה אותה בפניה. בהזדמנות אחרת, גרם לנקר בגלגלי מכוניתה מספר פעמים, ובהמשך, בזמן שנהגה, חסם אותה עם רכבו, יצא מהרכב, פתח את דלת רכבה ותקף אותה על ידי משיכה בשערותיה, בעט ברגלה והיכה אותה באגרוף בפניה.

עם הגשת כתב האישום, ביקש נציג הפרקליטות מבית המשפט, להיעתר להמלצת התסקיר ולהשאיר את הנאשם במעצר ובתנאי איזוק.

סנגורו של הנאשם, עו"ד שמעון ציון ביקש לשחרר את הנאשם למעצר בית אצל אחותו, שהובאה לדיון כדי להתחייב לפקח עליו. עו"ד ציון טען בבית המשפט, כי מדובר באדם מבוגר ללא עבר פלילי המהווה מסוכנות רק כלפי בת זוגו לשעבר ולכן יש לשחררו למעצר בית. בנוגע לאזיק האלקטרוני שביקש נציג הפרקליטות, אמר עו"ד ציון, כי אין בו צורך של ממש והביא דוגמאות למעשים חמורים יותר שנעשו, והנאשמים שוחררו לחלופת מעצר ללא אזיק אלקטרוני.

השופטת פנינה לוקיץ' שמעה את הצדדים ובתום הדיון קבעה, כי הנאשם ישוחרר למעצר בית מלא בבית אחותו. השופטת אסרה על הנאשם ליצור קשר עם המתלוננת בדרך כלשהי, גם לא באמצעות צד שלישי או באמצעים טכנולוגיים.

עו"ד שמעון ציון מסר בתגובה: "כתב האישום מדבר בעד עצמו. השופטת בחרה לשחרר את מרשי בניגוד לתסקיר שירות המבחן שהמליץ על מעצר בתנאי איזוק. כתב האישום נופח מעבר לפרופורציות, בתיק העיקרי תישמע עמדתנו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות