fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערי הזהב

4 מבין 5 חברי משלחת ישראל לתחרות גביע העולם, זכו במדליות זהב. הנציג החמישי העפיל אף הוא לקרב הגמר, אך נוצח והסתפק במדליית כסף
הישגים בזירה הבינלאומית. המאמן אלכס דר עם חניכיו (צילום: באדיבות אלכס דר)
הישגים בזירה הבינלאומית. המאמן אלכס דר עם חניכיו (צילום: באדיבות אלכס דר)

המאמן אלכס דר ממעלות, הוביל את נבחרת ישראל להישגים מרשימים בתחרות גביע אירופה למועדונים באגרוף תאילנדי, שהתקיימה בעיר ריגה, בירת לטביה.

דר, יחד עם המאמן יבגני לב מכפר סבא, עמדו בראש משלחת של 5 חניכים, שכולם סיימו את התחרות במקומות הראשונים ועם מדליות. להלן התוצאות: אדם גלילי (24) מכפר ורדים, זכה במקום הראשון ובמדליית זהב בקטגורית משקל 67 ק"ג, אחרי ניצחון גדול בגמר על אלוף לטביה הנוכחי. גלילי, שהרשים מאוד לאורך כל הקרבות, אף נבחר ללוחם המצטיין של התחרות. גיל אלמקייס (13) ממעלות זכה במקום ראשון ובמדליית זהב בקטגורית משקל 52 ק"ג, אחרי שניצח בקרב הגמר יריב מאסטוניה, בנוק-אאוט.

עמית דבאח (14) מכפר סמיע, שהשיג לפני חודשיים מדליית ארד באליפות העולם בתאילנד, זכה במקום הראשון ובמדליית זהב בקטגורית משקל 48 ק"ג, אחרי ניצחון בתום קרב צמוד ושקול על יריב עיקש וחזק מלטביה.  אלעד סומן (15) ממעלות, העפיל לקרב הגמר בקטגורית משקל 67 ק"ג, אך נוצח על ידי יריב מאסטוניה והסתפק במקום השני ובמדליית כסף. הנציג החמישי, דניאל דורשנקו מכפר סבא זכה אף הוא במדליית זהב.

הישגים בזירה הבינלאומית. המאמן אלכס דר עם חניכיו (צילום: באדיבות אלכס דר)
הישגים בזירה הבינלאומית. המאמן אלכס דר עם חניכיו (צילום: באדיבות אלכס דר)

בתחרות, שהתקיימה מטעם ההתאחדות העולמית לאגרוף תאילנדי, השתתפו חניכים ממועדונים מכל העולם.  יו"ר ההתאחדות לאגרוף תאילנדי בישראל בני קוגן, שיבח את הישגי הלוחמים וציין את תרומתם של צוות המאמנים, דר ולב, על ההצלחה האדירה בתחרות.

דר: "התכוננו בצורה אינטנסיבית ומושלמת לתחרות ואני שמח על ההישגים המצוינים. עשינו הכנה מקצועית ומנטאלית טובה עם תוכנית אימונים מסודרת ומיוחדת ובשיתוף פעולה עם תזונאית. השגנו 4 מדליות זהב, והיינו קרובים למדליית זהב חמישית, אבל שופטי הקרב של אלעד סומן, העניקו את הקרב ליריב האסטוני בהחלטה חצויה ומעוררת מחלוקת. ההישגים הללו, שמצטרפים לשורת הישגים בזירה הבינלאומית, מקדמת את מעמדנו בעולם ומצעידה אותנו קדימה. אני גאה בחניכים של הרמה המקצועית הגבוהה שהם הפגינו במהלך הקרבות וגאה בהם על הכבוד הרב שהם הביאו לנו כמועדון ולמדינת ישראל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות