fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצרו שני חשודים בבניין בו מתגורר ציקי אבישר, צו איסור פרסום הוטל על הפרשה

תישאול החשודים. צילום: דורון גולן
תישאול החשודים. צילום: דורון גולן

משטרת זבולון עצרה שני גברים חשודים שנתפסו בעת ששהו בבניין מגורים שבו מתגורר יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר.

בית משפט השלום קריות הטיל צו איסור פרסום על פרטיהם והדיון התקיים בדלתיים סגורות מה שמוסיף נפח על התעלומה לפרשה ומעורר חשד כי מדובר בסיפור רחב היקף.

תישאול החשודים. צילום: דורון גולן
תישאול החשודים. צילום: דורון גולן

תחילת המקרה ביום שני בלילה. שני גברים הגיעו לפתח הבניין במכונית הונדה. ככל הידוע עד כה הם הצליחו להיכנס לבניין דרך הדלתות שסגורות במערכת אינטרקום כשאחד מהם נושא על גבו תיק גדול. מעדויות שנאספו בשטח עולה כי השניים הגיעו לקומה שבה מתגורר אבישר ונקשו על אחת הדלתות ולמזלם הרע מי שהייתה בדירה באותה עת הייתה רעייתו של אבישר. היא ניסתה לברר מה מעשיהם בבניין והשניים אמרו שהם מחפשים מישהו והסתובבו כאילו עוזבים את הקומה. זמן קצר לאחר מכן נראו השניים שוב בסמוך לביתו של אבישר והתנהגותם עוררה את חשדה.

למזלם הרע של שני החשודים החליטה רעייתו של אבישר להזמין את המשטרה וניידת של שיטור עירוני שבה פקח ושוטר הגיעה לבניין והשניים עוכבו במקום ונאסר עליהם לעזוב. לאחר כחצי שעה שבה עוכבו השניים הם הועברו לחקירה במשטרת זבולון.

במהלך עיכובם הגיע אבישר למקום וניסה לדבר עם השניים בכדי להבין מה מעשיהם. אחד החשודים הסתיר את פניו ואילו החשוד הנוסף, בחור גדל גוף, יצא מהרכב וניסה לתקוף את אבישר. אנשי השיטור העירוני הצליחו לעצור אותו ולמנוע ממנו לתקוף את אבישר.

אחד החשודים מנסה לתקוף את ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
אחד החשודים מנסה לתקוף את ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

לידי המשטרה הועבר סרט מצלמת האבטחה של הבניין שבו נראים שני החשודים נכנסים ויוצאים מהבניין כשאחד מהם נושא על גבו תיק גדול. אבישר הגיש תלונה למשטרה בחשד כי מדובר בניסיון האזנה. במהלך חקירת המשטרה הגיעו לבניין המגורים אנשי זיהוי פלילי של המשטרה שאספו ממצאים שונים.

שני החשודים כפי שנתפסו במצלמת אבטחה
שני החשודים כפי שנתפסו במצלמת אבטחה

כבר ביום שלישי פנו כלי תקשורת למשטרה בשאילתא לגבי האירוע והחשדות אולם המשטרה התעלמה מהפניות. באותו יום הובאו החשודים לדיון בבית משפט השלום קריות והיום (רביעי) נמסר כי בית המשפט נעתר לבקשת סנגוריהם של החשודים והטיל צו איסור פרסום ל-15 ימים על זהותם וכן על הציוד שנמצא בתיק שהיה ברשותם. כמו כן, בצעד חריג ותמוה, החליט בית המשפט כי הדיון בעניין מתקיים בדלתיים סגורות, ובכך למעשה מונע בית המשפט מהציבור את המידע שנוגע לפרשה. בהתאם לצו בית המשפט מנועה התקשורת לדווח לציבור על הפרשה מעבר לעצם קיומה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות