fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נסיון למנוע בדיקת איכות מים בקאנטרי גלי גיל

מפעיל בריכות בקאנטרי גלי גיל ניסה למנוע ממשרד הבריאות לבדוק את איכות המים
קאנטרי גלי גיל (צילום: דורון גולן)
קאנטרי גלי גיל (צילום: דורון גולן)

בקאנטרי גלי גיל הייתה השבוע סערה לאחר שמפעיל הבריכות של המקום ניסה למנוע ממפקחת של משרד הבריאות לקחת דגימות מהמים על מנת לבדוק את איכותם.

המקרה אירע ביום שני השבוע בעת שמפקחת מטעם משרד הבריאות הגיעה למקום בעקבות תלונה על איכות המים בבריכות. ככל הידוע עד כה, בעת שניגשה לקחת דגימות מהמים הגיע אליה מפעיל הבריכות של הקאנטרי וניסה למנוע ממנה את דגימת המים תוך כדי צעקות. המפקחת הזעיקה למקום שוטרים ממשטרת זבולון ובנוכחותם היא לקחה דגימות מים מהבריכות.

קאנטרי גלי גיל (צילום: דורון גולן)
קאנטרי גלי גיל (צילום: דורון גולן)

בעקבות המקרה נמסר ממשרד הבריאות: "בעקבות תלונת אזרח, בוצעה בקרה על ידי מפקחת לשכת הבריאות המחוזית חיפה בקאנטרי "גלי גיל", קרית מוצקין. במהלך הביקורת, נציג "גלי גיל" ניסה למנוע מהמפקחת לבצע בקרה בקאנטרי תוך הרמת קולו. המפקחת פעלה כנדרש, ובקשה גיבוי מהמשטרה לביצוע הבקרה. דוח מפורט על הממצאים יועבר להנהלת הקאנטרי".

מקאנטרי גלי גיל מסרו בתגובה: "מפקחת מטעם משרד הבריאות הגיעה למקום בעקבות תלונת שווא שמקורה מוכר לנו. מיד עם הגעתה, נכנסה המפקחת והחלה לערוך בדיקות ללא נוכחות מפעיל הבריכות המוסמך שנכח במקום, זאת בניגוד להוראות התקנות והחוק. מפעיל הבריכות התרעם ובצדק והיא בתגובה פנתה למשטרה אשר הרגיעה בנועם את הרוחות והסבירה לה שאין בהתרעמות מפעיל הבריכה כל פגם. אולי זה בגלל החום הכבד, אך החשוב מכל הוא שגם הפעם, המים בבריכות, אשר נבדקים בכל 3 שעות, נמצאו תקינים וברמה תחזוקתית גבוהה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות