fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון מרשים לנהג המרוצים הכרמיאלי בר ברוך

ברוך ניצח בסיבוב השלישי של ליגת GT3 האיטלקית. הניצחון העלה אותו למקום השני באליפות
בר ברוך עם האאודי צילום Piero Lissia
בר ברוך עם האאודי צילום Piero Lissia

נהג המירוצים הכרמיאלי בר ברוך, 21, ניצח בשבת האחרונה בסבב השלישי של ליגת GT3 האיטלקית שנערך במסלול מיזאנו באיטליה. הניצחון העלה אותו למקום השני באליפות – עלייה של ארבעה מקומות.

ברוך עבר העונה לקבוצת אודי-ספורט איטליה, לאחר שבשנתיים האחרונות התחרה במדי קבוצת למבורגיני. את מכונית המירוץ R8 LMS הוא חולק עם ג'ימי גרין הבריטי שזינק מהעמדה הבכירה. 35 דקות לאחר הזינוק החליף אותו ברוך והצליח לשמור על המקום הראשון.

בר ברוך עם האאודי צילום Piero Lissia
בר ברוך עם האאודי צילום Piero Lissia

 

אליפות איטליה לרכבי יוקרה, Super GT3, נפתחה באפריל עם נציגות ישראלית מכובדת. יצרנית הרכב אאודי בחרה בברוך והחתימה אותו לקבוצה הרשמית של החברה, Audi Sport Italia.

אליפות איטליה, אחת מליגות מרוצי המסלול הנחשבות באירופה, מאופיינת ביריבות היסטורית בין יצרניות רכב גדולות כמו פרארי, אאודי, מרצדס, אסטון מרטין וב.מ.וו. מרוציה מתקיימים במסלולים המפורסמים ביותר באיטליה בהשתתפות נהגים ותיקים, מנוסים ומפורסמים.

ברוך אמר ל"צפון-1": "ירדתי לא מזמן מהמסלול, מקום ראשון! המרוץ הסתיים ממש לפני כשעה. את המרוץ ניצחנו לאחר שזינקנו מהעמדה הראשונה. השותף שלי, ג׳יימי גרין, שנחשב לאחד הנהגים המובילים בעולם זינק למרוץ. אני החלפתי אותו ושמרתי על ההובלה בפער עקבי של 10-8 שניות מהמקום השני, פרארי 488. ההרגשה טובה מאוד בקו הסיום, הניצחון הזה חשוב להעלאת המורל ולמעמד בקבוצה ודירוג באליפות, במיוחד לאור ביש המזל שהיה לנו במרוץ הקודם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות