fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחתם הסכם חסות לעונה נוספת בין קניון עזריאלי עכו לקבוצת הכדורגל הפועל עכו

החסות נאמדת ב- 700 אלף שקלים. מנכ"ל הקניון רפאל בולניק: "גם שהספינה מאיימת לטבוע אני לא מהאנשים שנוטשים אלא מהחברה שנלחמים. קניון עזריאלי תמיד ייתן לקהילה שעוטפת אותו באהבה בחינוך' בתרבות ובספורט. קהילה בונה עסקים ועסקים בונים קהילה
צילום: יח"צ

קניון עזריאלי עכו מקבוצת קניוני עזריאלי חתם על חסות נוספת לקבוצת הכדורגל הפועל עכו שתשחק בלליגת העל. החסות נאמדת בסכום של 700 אלף שקלים לעונת המשחקים 2017/2018.

ביום חמישי האחרון נערכה מסיבת עיתונאים  בקניון במעמד מנכ"ל הקניון רפאל בולניק, מאמן הקבוצה שלומי דורה,  וחברי העמותה בראשם דניאל סטאנצ'ו. ההנהלה הציגה את השחקנים לעונה הבאה לאור השינויים  שעברה הקבוצה בחודשים אחרונים.

במסגרת החסות  שנחתמה בין הצדדים, שחקני הקבוצה יהיו מעורבים בקהילה וצפויים להגיע למפגשים חברתיים בקניון עם ילדים העיר, ובפעילויות  בלתי פורמליות אשר יקבעו לקראת תחילת העונה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

קבוצות  קניוני עזריאלי היא קבוצת הנדל"ן המניב  הגדולה בישראל ובין הקבוצות החשובות באירופה. עזריאלי מעודדים את המשך קידום הכדורגל בעכו. התמיכה תלווה גם את קבוצות הילדים והנוער ומפעל הכדורגל בעיר.  במסיבת העיתונאים הסביר בולניק כי מפעל הכדורגל בעיר חייב להמשיך בכל הכח קדימה ולספק כישרונות לעולם הכדורגל.

מנכ"ל הקניון רפאל בולניק: "זו השנה הרביעית שקבוצת עזריאלי תומכת בהפועל עכו.  גם שהספינה מאיימת לטבוע אני לא מהאנשים שנוטשים אלא מהחברה שנלחמים. קניון עזריאלי תמיד ייתן לקהילה שעוטפת אותו באהבה בחינוך, בתרבות ובספורט קהילה בונה עסקים ועסקים בונים קהילה. בעיר מקסימה כמו עכו, אנו חשים את לב האוהדים שרוצים ויכולים לאהוד קבוצת כדורגל המייצגת בגאווה את כל הגליל המערבי.   הקניון גאה לתת מעצמו ולהיות חלק בתרבות והספורט, להמשיך ולדחוף בכל הכוח ואם צריך עוד ניתן עוד. אנו מאמינים במצוינות ומובילות, מאד גאים בשחקנים,  זה המנוע להצלחה בכל התחומים ובעיקר בספורט ומגיע לעיר את הכבוד הזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות