fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: "ראיתי מהפך אבל לא רציתי לבגוד בז'קי"

טיפול בצעירים. עופר אלקיים (צילום: יח"צ)
גודל באיחוד. עופר אלקיים (צילום: יח"צ)

חבר מועצת העיר  נהריה עופר אלקיים מרגיש אכזבה גדולה מתוצאות הבחירות שניבאו לו לפחות 2-3 מנדטים, אך סיים רק עם מנדט אחד.

חמישה מועמדים התחרו על הקול הדתי בנהריה:  ש"ס, אור לתורה, הבית היהודי ויחד.  אלקיים קרא לפני חודשיים בצפון -1 לאיחוד, אך לדבריו יו"ר סיעת ש"ס חיים רואש סירב לאיחוד.  במקביל  זעזוע בתוך מחנה ש"ס וחבירתו של חבר ש"ס דורון משה למרלי גרמה לזעזוע בקרב המצביעים.

אלקיים עומד בראש סיעת אור לתורה, מגובה בסגן שר הבריאות יעקב ליצמן וח"כ משה גפני. הוא תמך בראש עיריית נהריה היוצא ז'קי סבג. לאורך כל מערכת הבחירות לא מתחרט על דרכו ומסביר כי מי שהזדהה עם סבג נפגע אלקטורלית. לדבריו רבי דוד אבוחצירא הורה לו לתמוך בסבג והוא מקווה שהנהגת העיר החדשה תכבד את סבג כי הוא השאיר ירושה עשירה לפיתוח.

אלקיים סבור כי הוא מחויב לקואליציה של ראש עיריית נהריה הנכנס רונן מרלי. בשלב זה טרם החלו מגעים עם  הסיעות הדתיות כיוון שהקואליציה של מרלי מובטחת.

טיפול בצעירים. עופר אלקיים (צילום: יח"צ)
הדתיים הפסידו. עופר אלקיים (צילום: יח"צ)

אחרי שהאבק ירד, באופן אישי התאכזבתי כי כל צעד שעשיתי אמרו לי שאהיה הפתעת הבחירות ואני לא מצטער כי הייתי נאמן לו עד הסוף. אף אחד לא היה נאמן כמוני לסבג. היה כנס שביטלתי  כי היה סיכום שאני אהיה סגן והרב אילץ אותי וקרא לי לתמוך בו ושהרב מבקש אי אפשר לסרב. סבג היה איש עשייה והוא נעתר לכל בקשה בעיקר מכספים של 'הקרן לפיתוח נהריה' שעזרה להמון אנשים: בר מצוות, תפילין, אוכל, אבלות, ביגוד ועוד.  סבג פגוע וחושב שאנשים לא אמרו לו את האמת, שוחחתי איתו ובירכתי איתו כי הוא היה נאמן לעיר.

פניי קדימה, להמשיך לקדם עם המנהיגות החדשה והבטחות לשינוי סדרי עדיפויות. אני בכל מצב אהיה בקואליציה. אני צריך להיות הפה והשליח של הציבור.  הייתי נאמן לז'קי וכך אהיה נאמן לראש העירייה הבא יד ביד למען העשייה.

"מי שנשאר  במועצת העיר יש לו אחריות מאד גדולה להמשיך לייצג את ציבור בוחריו. לצערי היעדר איחוד הביא לתמונה הזאת שהציבור הדתי הפסיד ואני לא אהיה אופוזיציה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות