fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה ניצחה 82:89 את הפועל תל אביב. אריק אלפסי הודיע על עזיבה

אריק אלפסי מודה לקהל (צילום: אדריאן הרבשטיין)

זה נגמר בטעם טוב ועם מילות פרידה. אחרי סיומה של סאגת השביתה של השחקנים הישראלים, העונה של עירוני נהריה הגיעה אתמול (ראשון) לסיומה עם ניצחון 82:89 מתוק בעין שרה על הפועל תל אביב. עבור נהריה המשחק היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שכל החישובים על כניסה לפלייאוף העליון לא היטיבו עמה ולמרות זאת נהריה גילתה ספורטיביות עד השנייה האחרונה ועל כך כל הכבוד.

קלעו לעירוני נהריה: אנתוני בארבר 20, אלכס יאנג 16 (7 כ"ח), יהונתן שולדבראנד 14 (5 חט'), טיירון נאש 13 (7 כ"ח), האקים ווריק 10, יפתח זיו וסטו דאגלאס 6 כ"א, איגור נסטרנקו 4.

אחרי שמחת הניצחון וחגיגות ההישארות בליגה, מאמן הקבוצה בשלוש העונות האחרונות, אריק אלפסי, לקח את המיקרופון ובישר לקהל האוהדים בעין שרה כי זהו היה משחקו האחרון והוא עוזב את הקבוצה.

יהונתן שולדבראנד מודה לקהל (צילום: אדריאן הרבשטיין)
יהונתן שולדבראנד מודה לקהל (צילום: אדריאן הרבשטיין)

כאמור, אלפסי סוגר 3 עונות רצופות בעירוני נהריה, דבר נדיר בכדורסל הישראלי. בעונתו הראשונה הוביל את נהריה למקום הרביעי ולרבע גמר הפלייאוף העליון. עונה לאחר מכן החזיר את נהריה לזירה האירופית והוביל את הקבוצה עד לרבע גמר היורופקאפ, אליו הגיע אחרי עונה מרשימה בליגת האלופות של פיב"א. את העונה נהריה פתחה, אבל ממחזור למחזור כדור השלג של ההפסדים גדל עד שהגיע למקום הלפני האחרון. בצעד של אמון גדול, החליט יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי לא לזעזע את המערכת ולתת למאמן אלפסי הזדמנות להציל את הקבוצה. בסיבוב השלישי נהריה התחזקה באנתוני בארבר והאקים ווריק וניצחה 6 משחקים מתוך 11 שעזרו לה להישאר בליגה.

אריק אלפסי: "זה משחק הפרידה שלי מהמועדון היקר הזה. זה לא רגע פשוט, כולם יודעים מה התחלופה של מאמנים בכדורסל הישראלי ולמרות זאת נשארתי כאן 3 עונות ברציפות. עשינו שתי עונות ראשונות מדהימות והעונה הזאת בהחלט הייתה מאתגרת. למרות שהמשחק הזה לא היה חשוב לנו להמשך הליגה, גילינו הרבה ספורטיביות הערב. באנו ונתנו את הכל על המגרש. עברנו עונה לא פשוטה. התחלנו את העונה הזאת טוב והגענו לגבר גביע ווינר. ואז הגיעה הדעיכה באמצע העונה. אמרתי לשחקנים שעם הסגל הזה היינו יכולים להגיע לפלייאוף בוודאות. בשבועות האחרונים ניצחנו קבוצות חזקות מאד, גם את ירושלים, גם את אשדוד וגם את הפועל תל אביב. אני שמח שסיימנו את העונה כמו שצריך ונשארנו בליגה בזכות עצמנו".

אריק אלפסי מודה לקהל (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי מודה לקהל (צילום: אדריאן הרבשטיין)

יו"ר ניסים אלפסי: "היו לנו 3 שנים נפלאות עם אריק והגענו להרבה הצלחות והישגים. אם זה לסיים פעמיים בפלייאוף עליון או רבע גמר יורופקאפ שזה הישג ענק לכל הדעות. הייתה בינינו כימיה טובה והוא מאמן מצוין. השנה לצערי לא הצלחנו בגלל הבניה של הקבוצה והחילופים המאחורים שעשינו". לשאלה מי יעמוד על הקווים בעונה הבאה, אמר אלפסי: "כרגע אין גישושים עם אף אחד. אנחנו רק סיימנו את העונה ואנחנו ננוח עכשיו ואחרי זה נעשה חושבים. מאגר המאמנים הפנויים הולך וגדל ואנחנו נחפש מאמן עם נסיון שיימצא את האיזון בין הותיקים וצעירים". על הקהל הנאמן שליווה העונה את הקבוצה גם ברגעים הקשים הוסיף אלפסי: "מגיע לקהל שלנו כל הכבוד. הם הוכיחו את עצמם במהלך כל העונה וכמובן גם ברגעים הקשים הם הגיעו ותמכו בשחקנים גם במשחקי חוץ. יצרנו גרעים של אוהדים שאכפת להם מהקבוצה והם מזוהים עם המועדון וזה מחמם את הלב. זה מעיד על בניה של מסורת שאני מאמין שתהיה לה המשכיות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות