fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נגמר הזיג זג: מומו ניסטל יאמן את חדרה בלאומית

מומו ניסטל. הצהרת כוונות (צילום: שלומי גבאי)

מומו ניסטל יאמן את הפועל חדרה גם בעונה הקרובה בליגה הלאומית. הבוקר הגיעו ניסטל ויו"ר המועדון, אורן גולן, להבנות כספיות והמאמן חתם על חוזה לעונה שלישית ברציפות בקבוצה.

מומו ניסטל
מומו ניסטל (צילום: ארכיון)

בחדרה הייתה התלבטות גדולה לגבי המשך דרכו של המאמן כאשר היו כאלה בהנהלה שחשבו כי נכון יותר היה להיפרד מהמאמן. בנוסף המשא ומתן בין הצדדים כבר כמעט ופוצץ כאשר לפני שבועיים דרישותיו הכספיות של המאמן היו גבוהות. "מומו ירד מהעץ והבין מהר מאוד שאין לו יותר מדי הצעות כמו שהוא סיפר והפועל חדרה זאת ההצעה הטובה ביותר עבורו. ניסטל הבין שהפועל חדרה עשתה אותו ולא להפך" אמר גורם במועדון.

ניסטל, ביחד עם ראש העירייה צביקה גנדלמן, היו"ר אורן גולן, המנהל איציק טפירו והיועץ המקצועי והארגוני איציק בן תורה, היו אחראים על המהפך באגודה כל הדרך מניהול שכונתי וקבוצה חובבנית וחלשה עד לליגה הלאומית, במה שנחשבת לעלייה העוצמתית ביותר מליגה א' צפון בעשור האחרון ובהפרש של לא פחות מתשע נקודות מהסגנית בטבלה..

בנוסף, הוחלט על מינויו של אלי דגני למנכ"ל האגודה. דגני שימש ב-20 השנים האחרונות כמנהל מחלקת הנוער של הפועל חדרה. ישראל צרפתי ימשיך בתפקידו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. קובי עייני ירש את דגני כמנהל המחלקה ומתוך המגמה הברורה שחדרה תתבסס ותנוהל רק על חדרתים יקדמו השבוע במועדון את המו"מ עם צחי אילוז שעשוי לאמן את קבוצת הנוער.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות