fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מת מפצעיו הולך הרגל שנפצע בתאונת דרכים בכרמיאל

לשפר תשתיות. תאונת דרכים | צילום: דוברות מד"א
לשפר תשתיות. תאונת דרכים | צילום: דוברות מד"א

ארתור פורטנוב, בן 40 נפטר מפצעיו בבית החולים נהריה, לאחר שהיה מעורב בתאונת פגע וברח ביום ראשון בכרמיאל.

בשעות הערב התקבל דיווח במוקד  מד"א מרחב אשר על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב החרושת בכרמיאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים גליל מערבי בנהריה גבר כבן 40 במצב קשה לא יציב עם פגיעה רב מערכתית. תחילה סברו כי זו הייתה תאונת פגע וברח , שכן המכונית המשיכה בנסיעתה. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום ופרסו מחסומים לאיתור הרכב הפוגע, בוחן פתח בחקירת התאונה. בהמשך הגיע הנהג בעצמו והסביר כי לא ראה הולך רגל. הנהג  הסביר כי עצר 70 מטר לאחר הפגיעה. כשראה שאין כל פגיעה בפגוש המכונית סבר כי לא קרה מאומה.

עו"ד אביעד חייט
עו"ד אביעד חייט צילום פרטי

עו"ד אביעד חייט, המייצג את הנהג אמר לאתר בלינקר : "בכל מקרה בו קופחו חיי אדם הצער כבד, עלינו כמערכת להילחם בנגע תאונות הדרכים ומנגד, על רשויות המדינה לפעול ביסודיות ומקצועיות, ברגישות ובזהירות בטרם תצא בהצהרות שאינן במקומן, מרשי אדם נורמטיבי לחלוטין אשר נקלע לסיטואציה לא לו, הוא שרוי במצב נפשי קשה וזאת בלא קשר לכך שמידת אשמתו לגרימת התאונה אינה קיימת כלל, ישנם טיעונים רבים, עובדות ונסיבות רבות המאששות את חפותו המלאה ובשלב הזה נבחר שלא לפרטן וזאת מכוח התקיימותה של חקירה משטרתית אך כבר בשלב זה ברור כי לא קיים זכר ליסודות העבירה מכל סוג ואנו סמוכים שגם גורמי החקירה יאשרו זאת ויפה שעה אחת קודם שכן הנזק שנגרם למרשי הנו עצום, אנו שולחים תנחומים למשפחת המנוח ומאחלים שלא ידיו עוד צער״.

ממשטרת ישראל נמסר כי החקירה נמשכת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות