fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצטיין ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל: רס"ר אלכסנדר מילר מקריית ים

רס"ר אלכסנדר מילר. צילום: דו"צ
רס"ר אלכסנדר מילר. צילום: דו"צ

השבוע התקיים טקס מצטיינים בראשות ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף אהרון חליוה. אחד המצטיינים הוא רס״ר אלכסנדר מילר, בן 36  מקרית ים.

רס״ר אלכסנדר מילר נשוי ואב לשלושה ילדים, עלה לארץ לפני 20 שנה יחד עם אחותו ואימו, שנה לאחר שאביו עשה עלייה. הוא לקח חלק בפרויקט ״יעד״ בו למד הנדסת חשמל אלקטרוניקה- מערכות אלקטרוניות, סיים בה״ד 20 ושובץ במחנה שמשון אשר אמון על מוכנות היחידות בפיקוד צפון בשגרה ובחירום באמצעות מתן מענה אחזקתי לאמצעי הלחימה של הכוחות בשטח.

רס"ר אלכסנדר מילר. צילום: דו"צ
רס"ר אלכסנדר מילר. צילום: דו"צ

מילר החליט לחתום שירות קבע והמשיך את שירותו בחטיבת המילואים של שריון 205 וכיום בנוסף לתפקידו כמבקר בקרת אש ואלקטרואופטיקה הוא ממלא תקפיד כעוזר רמ״ד אחזקה לאחר המלצות רבות על עשייתו האיכותית. במסגרת התפקיד הוא יוצא לשטח יחד עם הצוות שעליו מפקד ובוחנים את הכלים שברשות צה״ל אשר בסמכותן לבחון. התחומים עליו אחראי לבקר אלכסנדר הם מערכות בקרת אש של טנקים, טילים, כלי אלקטרואופטיקה חי״ר כמו אמצעי ראיית לילה, לייזרים וכו׳, עמדות נשק נשלטות שנמצאים על נמרים , האמרים וכו'.

מילר שהיה מצטיין ראש מטה פיקוד צפון נבחר השנה להיות מצטיין ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה .״התקשר אליי מפקד אגד טכנולוגיה ואחזקה פיקודי ובישר לי באופן אישי על בחירתו כמצטיין ראט״ל, בהתחלה חשבתי שהייתי רק מועמד ואז הוא אמר לי שאני נבחרתי. מאוד שמחתי ומאוד הופתעתי, זה מרגש, זה אומר ששמו לב אלי, רואים את העשייה ומעריכים אותי זה חשוב לי״.

ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, בירך את רס"ר מילר ואמר לו כי הוא מהווה השראה למתגייסים הטריים לצה"ל תושבי העיר והסביבה וכי השקעתו והצטיינותו היא  מקור גאווה וכבוד לקריית ים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות