fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: הרצל קרן יחבור ליוני שטבון

מספר 2. הרצל קרן צילום קובי לחמיש
מספר 2. הרצל קרן צילום קובי לחמיש

 

מגעים רציניים בין חבר מועצת העיר מסיעת למען נתניה הרצל קרן למתמודד לראשות העיר יוני שטבון. מסתמן כי השניים ירוצו ברשימה משותפת לראשות העיר ולמועצת העיר.

קרן יהיה מספר שתיים של שטבון. צירופו של קרן מחזק את שטבון בקהילה החילונית. שטבון וקרן יודיעו על האיחוד ביניהם בהודעה משותפת.

יוני שטבון צילום הודיה טולדנו
יוני שטבון צילום הודיה טולדנו

כבר מספר חודשים שקרן בוחן את דרכו. לעומתו חברו לסיעה, עופר ארנשטיין ממשיך בסיעה ל'מען נתניה' שהקימו השניים.

קרן מכהן במועצת העיר מעל 20 שנה ולזכותו ניהול מאבקים למען מנהל תקין, הורדת הארנונה, שמירה על שמורת האירוסים ופעילות מוניציפאלית מקצועית וחשובה. הוא מביא לשטבון ניסיון מקצועי רב שנים.

מספר 2. הרצל קרן צילום קובי לחמיש
מספר שתיים? הרצל קרן צילום קובי לחמיש

קרן: "מדובר בשיחות ובמגעים ואין כל החלטות בשלב זה. נדווח במידה ויהיו כאלה".

שטבון: "אכן קיימים מגעים וגישושים. באם יתפתחו דברים. אעדכן בצורה מסודרת. אני עובד בשטח ובמפגשים בכל מקום בעיר ושמח מאד על תחושת רצון להתחדשות בהובלת העיר".

עופר אורנשטיין: "אני לא יכול להתייחס לאחרים. אני ממשיך באותה דרך שמובילה אותי שנים ב"למען נתניה" אני לא חובר לשום רשימה אחרת אבל כן מוכן לצרף אנשים לרשימה שלי. למען נתניה היא רשימה מבוססת שניה בגודלה במועצת העיר ויש לה חברי מועצה פעילים. ואם מישהו רוצה לעזוב את הרשימה ולעבור לרשימה אחרת זה דמוקרטי וזה בסדר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות