fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: בני לם צפוי להחליף את ראובן עטר

בני לם (צילום:רולנדי ברנשטיין)
בני לם (צילום:רולנדי ברנשטיין)

בני לם וגיא צרפתי צפויים להיות צמד המאמנים החדש של מכבי נתניה במקומו של ראובן עטר שפוטר אתמול (ראשון). ביום רביעי צפוי להתכנס הדירקטוריון של המועדון ולקבל את ההחלטה. עד למינוי מאמן, מי שהעביר את האימונים הוא צרפתי.

יו"ר הקבוצה דורון אוסידון הגיש את המועמדות של לם שיעבוד בצוותא עם גיא צרפתי. עוד לפני כן, הוזכרו שמותיהם של מנחם קורצקי ומרקו בלבול, אך בנתניה מעדיפים מינוי מהבית.

 בני לם (צילום:רולנדי ברנשטיין)
בני לם (צילום:רולנדי ברנשטיין)

לם בן ה-56 היה שחקן עבר גדול במכבי נתניה בשנות ה-80. הוא הדריך את הקבוצה תקופה קצרה בשנת 1995, אך את רוב קריירת האימון שלו העביר במחלקת הנוער. ב-2006 שב לנתניה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער ואף שימש לפרקים כמאמן קבוצת הנוער. בקיץ, לם היה מועמד לקבל את התפקיד, אך בסופו של דבר בחרה נתניה בדורה. צרפתי, ששיחק בעבר בנתניה, הצטרף לצוות המקצועי במהלך העונה ואף ניהל את משחק ההפסד 2:1 למכבי תל אביב בתפר בין דורה לעטר.

בנושא אחר, הבלם אביב חדד סיכם בקבוצה עד תום העונה. במסגרת ההסכם בין המועדונים חדד לא יוכל לשחק במשחק הקרוב מול בני יהודה אלא רק במשחק הבא מול הפועל כפר סבא.  חדד, בן ה-32, שיחק בבני יהודה מקיץ 2009. הוא שוחרר לבקשתו לאחר שירד לספסל מאז הגעתו של יוסי מזרחי. חדד שיחק העונה 14 משחקי ליגה וכבש שער אחד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות