fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: אדרי יתמודד לקדנציה נוספת לראשות עיריית אור עקיבא

יעקב אדרי (צילום: שלומי גבאי)
יעקב אדרי (צילום: שלומי גבאי)

 

סבירות גבוהה ביותר שראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי יתמודד לקדנציה נוספת לראשות העיר.  בחודש נובמבר אמר  אדרי בראיון ל'חדשות חדרה' כי אינו מעוניין להתמודד שוב. לדברי מקורב מאז הצהרתו, הלחצים עליו להמשיך בתפקידו לא פסקו לרגע. “רבים מתושבי אור עקיבא ופעילים מרכזיים פונים בבקשה לאדרי כי ימשיך  לקדנציה נוספת  לטובת העיר ולא יעזוב באמצע העשייה הרבה שהוא מנחיל בעיר”, מסר מקרוב. 

עוד הוסיף כי השבוע, הגיעו אל אדרי פעילים מרכזיים מרוב קצוות הקשת הפוליטית בעיר, תושבים ותיקים וגם חדשים, כמו כן גם פעילים מהגרעין התורני  ויו"ר של מפלגות הפעילות בעיר. “כולם הפעילו ומפעילים עליו לחצים רבים להתמודד לקדנציה נוספת. הם  ציינו בפניו כי כולם מאוחדים בדעה כי עליו להישאר בתפקיד מאחר ואין מי שיכול להיכנס לנעליו הגדולות בעת הזו. מאז שנכנס לתפקידו, אדרי קידם את אור עקיבא בהתפתחות חסרת תקדים  בכל התחומים ואור עקיבא נמצאת היום במקום טוב מאוד לכן  נוצר חשש בקרב התושבים כי העיר תיסוג לאחור. אדרי הביא תקציבי ענק לעיר והתפתחות ניכרת בכל פינה, התקדמות משמעותית  בתשתיות, בנייה, פיתוח בתחום החינוך והתרבות  ובתחומים רבים נוספים. עכשיו הוא שוקל ברצינות להתמודד לקדנציה נוספת ובה יכשיר קאדר של מנהיגות חדשה לעיר”.

יעקב אדרי (צילום: שלומי גבאי)
יעקב אדרי (צילום: שלומי גבאי)

אדרי, בן 66, נשוי עם שני ילדים משמש גם  יו"ר איגוד ערים לאיכות סביבה שרון-כרמל. הוא שימש גם בעבר כראש עיריית אור עקיבא למשך שתי קדנציות וחצי, לאחר מכן נבחר לכנסת ושימש כסגן השר לביטחון פנים, שר הבריאות, שר הקליטה, שר לענייני ירושלים, שר המתאם והמקשר, שר לפיתוח הנגב והגליל והשר לשיתוף פעולה אזורי. הוא עזב את הכנסת  ונבחר לראשות העיר אור עקיבא בפעם הרביעית.

יצוין כי אדרי אינו מקבל כיום שכר על תפקידו מאחר והוא מקבל פנסיה מהעירייה. "הוא עובד למעשה ללא תגמול עבור תפקידו כראש עיר אך ורק מתוך איכפתיות ודאגה לעיר , שבה גדל והתחנך בה מתוך דאגה  לטובת העיר ותושביה”, אמר המקורב, "תושבי אור עקיבא, מודעים ורואים את היכולות האדירות של אדרי בהבאת תקציבי עתק לעיר ואת ההתפתחות האדירה  בכל תחומים , כמו כן הם מודעים לכך שאדרי הוא בעל שיעור קומה , מקצוען עניו וצנוע מזן של פוליטיקאים שאין היום, שהשררה והשלטון לא שינו אותו והוא נשאר  אדם פשוט וצנוע שבא לעבודה נטו, התושבים יודעים ומודעים מה טוב לעיר".

בתגובה אמר אדרי  כי: "יש פניות רבות אלי מכל הכוונים ואני עדיין שוקל את הנושא".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות