fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי קרית מוצקין סגרה עם הזר ג'רמי אינגרם

מכבי קרית מוצקין, העולה החדשה לליגה הלאומית, ממשיכה לסגור את הפאזל. בחמישי שעבר סגרה הנהלת הקבוצה עם הזר ג'רמי אינגרם, ששיחק בליגה הטורקית השנייה
חיים צורי מעניק גביע למאמן השנה יוסי שוורץ (צילום: דורון גולן)
חיים צורי מעניק גביע למאמן השנה יוסי שוורץ (צילום: דורון גולן)

זר ראשון למכבי קרית מוצקין. בחמישי שעבר סגרה ההנהלה עם ג'רמי אינגרם, גארד בן 25 שמתנשא לגובה 1.90. אינגרם למד ושיחק במכללת צפון קורלויינה ולפני שנתיים שיחק בליגה הטורקית השנייה. בעונה שעברה הוא לא ישחק, אך בקבוצה מאמינים שהוא יהיה בכושר משחק, שכן מדובר באתלט ברמה בלתי רגילה, זריז ומהיר, שגם חודר היטב לסל וגם קולע באחוזים גבוהים.

מאמן הקבוצה יוסי שוורץ עקב בשבועות האחרונים אחר מספר רב של שחקנים זרים. הוא התרשם מאוד מביצועיו של אינגרם ומשוכנע שהוא יתחבב על כולם ויצליח לסחוף את הקבוצה.

דובר הקבוצה קובי פינטו סיפר כי אינגרם מחכה בכיליון עיניים להגיע לקרית מוצקין כדי לפגוש את חבריו לקבוצה ואת הצוות הניהולי והמקצועי והוא מאמין שביחד הקבוצה תעשה עונה טובה.

כעת נותר לקבוצה להחתים זר נוסף כדי להשלים את הסגל. הקבוצה תשתתף בטורניר פתיחת העונה, שיחל בתאריך 26.9 ויתקיים בארבעה בתים. בבית של מוצקין יהיו שלוש קבוצות, שתי הקריתיות מאתא ומוצקין והפועל חיפה. הראשונה בכל בית תעלה לשלב חצי הגמר והמנצחות בחצאי הגמר יתמודדו על המקום הראשון.

 

מאמן העונה מאמין בזר החדש. יוסי שוורץ (צילום: דורון גולן)
מאמן העונה מאמין בזר החדש. יוסי שוורץ (צילום: דורון גולן)

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות