fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדוע אירוע מכירת חצאיות לדתיות נערך בחסות הרב נורדמן?

הרב בן ציון נורדמן
הרב בן ציון נורדמן (צילום: איילת קדם)

כרזת הפרסום שפורסמה על גבי לוחות מודעות בחדרה תחת הכותרת: 'מכירת החצאיות הגדולה מרכסים', עוררה סערה גדולה בעיר. בכרזה נכתב  כי המכירה תתקיים ביום ראשון ד' בתמוז באולם יד זאב ברחוב הכלנית בחדרה בחסות חבר מועצת העיר הרב בן ציון נורדמן ועוזרו לירון עמר. באירוע, המיועד לנשים דתיות וחרדיות בחדרה ובסביבה נמכרו "עליוניות חגיגיות וחצאיות לשבת וחול" לנשים, ילדות ונערות.

"הייתי מאוד שמחה לקבל הסבר מכבוד הרב בן ציון מה זה 'החצאית הגדולה מרכסים' ולמה זה בחסות הרב? האם זה חברה שמוכרת בגדים והם לא מחדרה הם מרכסים?”, שאלה תושבת העיר באחד הפורומים הקהילתיים, "ובלי קשר חברי מועצה ומתמודדים יקרים בזמן שכולכם עסוקים בבלגן בעירייה, עסקים בעיר קורסים הנזק התקשורתי בעיר פוגע גם בהם. אז אם אתם נותנים חסויות למשהו אם זה חוקי בכלל אז תעשו את זה עבור עסקים מקומיים תפרגנו לעסקים מקומיים. תפסיקו להביא כל מיני מכירות מבחוץ, כל מיני הפעלות בחוץ יש לנו בעיר אנשים מוכשרים כמעט בכל דבר פרנסו אותם".

הפרסום שעורר סערה.
הפרסום שעורר סערה.

 

הרב בן ציון נורדמן
הרב בן ציון נורדמן (צילום: איילת קדם)

תושב אחר העיר בציניות כי: “עם החרדים שמגיעים אלינו מבני ברק, מגיעים גם רשתות שיווק חרדיות וחנויות אופנה לחצאיות כשרות".

לרב  נורדמן יש הרבה מה להגיד בנושא והוא לא מתנצל כלל: “אנחנו עושים שירות לציבור 24/7, משתדלים כל הזמן לעשות הכי טוב. למי זה אמור להפריע? אין עוד מישהו שעוזר כל כך לעסקים בחדרה כמוני. יש כל מיני סוגי מכירות, והאירוע הזה הובא בזכות תושבת חדרה שרצתה בו מתוך צורך קהילתי ציבורי, אני מדגיש ציבורי, כי חדרה היא לא עיר שיש לה את כל החנויות לציבור החרדי, זה כבר 30 שנים ככה, אני לא חושב שיש פה 'אישיו' , אנחנו עושים כל הזמן מכירות כאלו למשל אם רוצים למכור לציבור בשר בכשרות מסוימת, שאין פה חנות קבועה לכך אז לא נפתח חנות אבל ניזום אירוע שכזה. הציבור בחדרה הוא קטן ולא הולך לגדול, למרות כל השטויות שטוענים מסביב, יש בעיר אחדות טובה בין התושבים, כך אני מאמין".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות