fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאי ג'רבי כובשת

מאי גרבי צילום עצמי
מאי גרבי צילום עצמי

 

תגידו "היי, מה הולך וזה" למור כץ, בת 21, בעבר הלא רחוק מש"קית ת"ש בצבא הגנה לישראל וכיום עובדת ביחסי ציבור ומככבת בקמפיינים ובתצוגות אופנה. בתכנון טיול ארוך לדרום אמריקה ולימודי פסיכולוגיה באוניברסיטה. ועכשיו אתם: שיהיה בהצלחוש.

צילום: אבי מדר

מור כץ צילום אבי מדר
מור כץ צילום אבי מדר

 

מאי ג'רבי היפהפייה, הג'וניורית של חגית, להלן רכזת ספרות בתיכון אלדד, סיימה י"ב  באורט ליבוביץ, הצטיידה בלוק הורס והנחתה את טקס הסיום לתפארת אמא. היה מוי כיף. צילום: עצמי

מאי גרבי צילום עצמי
מאי ג'רבי צילום עצמי

במשפחת לסט מחבבים במיוחד את המכללה האקדמית נתניה. מורן, הג'וניורית של גבי, סיימה תואר שני בתקשורת, האחים שלה סיימו משפטים ואבא, בוגר תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בהצטיינות במדעי החברה ובמתמטיקה מאוניברסיטת חיפה, מחזיק בתואר דוקטור כבוד של המכללה. כבוד.

מורן וגבי לסט תואר שני גם הוא בוגר המכללה
מורן וגבי לסט תואר שני גם הוא בוגר המכללה

ואם כבר המכללה האקדמית נתניה, גם אוהד גולוב סיים לימודי תואר שני בתקשורת. ואם חייבים לקרוא את הנאום הבא שלו: את התואר הראשון עשיתי כי הכריחו אותי. סיימתי אותו כי הבטחתי לאמא שלי והצהרתי שאין סיכוי שאחזור ללמוד. חלפו השנים והבנתי שמי שלא מתקדם נשאר מאחור. אם בעבר היו שואלים אותי אם אי פעם אעשה דוקטורט, הייתי אומר: אין סיכוי. היום אגיד שהעתיד מלא בהפתעות ומי יודע מה הוא צופן".

תגידו שאפו לאילנה סבטלנה, רעייתו שלחבר מועצת העיר בוריס צירולניק, שסיימה תואר שני בתקשורת. הבעל מפרגן: "מזל טוב לאשתי היקרה. היא עשתה את זה ועכשיו יש לי יועצת תקשורת בבית".

אילנה ובוריס צירולניק צילום עצמי
אילנה ובוריס צירולניק צילום עצמי

הבן של אדי עובד מוועד גלי ים, הראל, שבקרוב יחגוג בר מצווה, נרתם לקהילה השתתף בשישי שעבר בחלוקת מזון לחיילים בודדים ביחד עם מיקי שהם. עוד צדיק הוא שאול ויס מקופת הצדקה המרכזית בנתניה שתרם מוצרי מזון כמו שהוא עושה באופן קבוע.

חיבוק מכל הלב נראה השבוע בכנס הציונות הדתית הראשון בישראל שהתקיים באצטדיון העירוני בנתניה. המתחבקות: הגברת הראשונה מרים פיירברג-איכר  ושרת המשפטים איילת שקד.

מדריכת הטיולים לינה וסטפריד התעופפה שוב למוסקבה ולא ויתרה על פגישה עם החבר הטוב, גילי חסקין, אף הוא מדריך טיולים רק בחברה אחרת. גילי הוא ידיד שלי ואנחנו נפגשים מפעם לפעם במקומות שונים בעולם". אז יופי.

חברת הקוסמטיקה של אלונה שכטר נבחרה על ידי חברת ישראכרט להיות הראשונה שתפרוץ לשווקים בחו"ל באמצעות פרויקט "קמעונאות ללא גבולות". זה כולל מגוון רחב של פתרונות סליקה וליווי בפריצה לשוק הבינלאומי. שיהיה בהצלחה.

חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ קפצה לביקור בנתניה ופגשה בליינים בפאב אורנוס. על האירוח המופתי היה נתי ריגלר, חבר מרצ ולשעבר חבר מועצת העיר מטעמה. נתי, סכם ביקור. "היה שיג ושיח מעניין על נושאים מקומיים וארציים. הצעירים נהנו".

נתי ריגלר ותמר זנדברג באורנוס צילום עצמי
נתי ריגלר ותמר זנדברג באורנוס צילום עצמי

לימור דביר, יועצת נומרולוגית משפחתית, סגרה 40 להיווסדה וחגגה עם הבעל איציק והמשפחה המורחבת בקינטי בתל אביב.

יורם תשבי, זוכרים? הרווק החתיך שכיכב בהפקת פנויים פנויות של "חדשות נתניה" בחג השבועות, הגיע בשישי שעבר עם הג'וניור שליו לחנות מקס ברנר במרכז יכין. מיותר לציין שהילד היה מאושר עד הגג. גם אבא.

יורם ושליו תשבי צילום עצמי
יורם ושליו תשבי צילום עצמי

האדריכלים טומי ריגלר ואריק שניידר נצפו בשבת שעברה צועדים במרץ הם מחוף פולג וכמה שעות אחר כך ספגו תרבות בתערוכה במוזיאון.

אריק שניידר וטומי ריגלר צילום מיכל רביבו
אריק שניידר וטומי ריגלר צילום מיכל רביבו

חגיגות יום ההולדת של עדי קנטי נפתחו בסופ"ש בצפון עם הצמוד רון פרי. "הפעם גן העדן היה במושב לימן. חלום". ועכשיו אתם: מזל טוב.

שבוע יום הולדת. מתחילים בלימן צילום עצמי
שבוע יום הולדת. מתחילים בלימן צילום עצמי

רחלי ואילן אלישיב נפשו בשבת שעברה עם הילדודס בחוף הבלו ביי. רחלי אהבה את מה שראתה ועשתה לעצמה בוק קטן.

כל חברי מועצת העיר חייבים לה תודה בכל ישיבת מועצה. מוניק בניסטי, להלן עוזרת בכירה למנכ"ל העירייה ומרכזת ישיבות מועצה, חגגה יומולדת, אז באגף הדוברות הפתיעו אותה בעוגה ומזל טוב.

איש הביטוח דניאל עטיה ואחיו לירן שמתחתן בשבוע הבא, קפצו להתרענן בבריכה של מיכה פדרינג בעיר ימים. היה שמח במיוחד.

תגידו שיהיה בשעה טובה לרועי בדש וסיון גדאניאן שציינו ארבע שנות נישואים. כן יירבו.

צוות המורים ותלמידי בית הספר איתמר במרכז העיר הפתיעו את המנהלת ד"ר אורנה חנס במחווה מרגשת במיוחד לרגל זכייתה באות מופת לחינוך. זה כלל לא מעט חזרות. חפשו כאן את התיעוד.

צוות מחנכי י״ב ורכזת השכבה אתי כהן מבית הספר אלדד התארגנו על ישיבת צוות מסכמת בקפה לנדוור בטיילת איילנד. היו ברכות, מתנות ומזון משובח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות