fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה באור עקיבא: בריכה עירונית וקאנטרי קלאב

עיריית אור עקיבא תשקיע כ-30 מיליון שקל בהקמת קאנטרי חדש בעיר שיכלול בריכה אולימפית, מגרשי ספורט וחדר כושר. הקמת הקאנטרי הראשון מתאפשרת בזכות הסכם שנחתם בין החברה לפיתוח קיסריה לעירייה לפיתוח השטח בפרויקט אור ים.

במסגרת פיתוח מתחם המגורים החדש אור ים. החברה לפיתוח קיסריה תבצע עבודות הפיתוח בשכונה החדשה בהיקף של כחצי מיליארד שקלים. בנוסף החברה תעביר לעירייה מעל ל-117 מיליון שקל היטלי השבחה לחידוש שכונות ותיקות ולבניית הקאנטרי. עבודות פיתוח השטח בשכונה ובניית הקאנטרי צפויות להתחיל בקרוב.

החברה לפיתוח קיסריה ועיריית אור עקיבא החלו בהקמת אחד ממתחמי המגורים הגדולים והמשמעותיים בישראל הכולל כ-3,500 יח"ד. אור ים ממוקמת על עתודת קרקע בהיקף של 1,060 דונם על קרקע בבעלות קרן אדמונד דה רוטשילד בדרום שטחה המוניציפאלי של אור עקיבא.

בין הצדדים נחתם הסכם פיתוח אשר במסגרתו נקבע כי החברה לפיתוח קיסריה תשקיע מאות מיליוני שקלים בפיתוחה ובתכנונה של אור ים, תוך שימת דגש על יצירתה של סביבת מגורים מודרנית וירוקה ובסטנדרטים של החברה לפיתוח קיסריה.

נוסף על כך, עיריית אור עקיבא עתידה להשקיע בפיתוח ובחידוש השכונות הוותיקות בעיר בעקבות הכנסות של עשרות מיליוני שקלים מהיטלי השבחה בתכנית אור ים, ותקים בריכת שחייה עירונית בסמוך לשכונה החדשה שתשרת את כל תושבי העיר המתפתחת.

נטע פלג neta.mag1@gmail.com

הדמיה: אדריכל מרק מימרם

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות