fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לנצח אשתי

ביום חמישי הבא, יעמדו חנית אדרי ונטלי סהר טפירו מקרית חיים מתחת לחופה באולמי כינורות. אחרי מסיבת רווקות וחינה תוססות, הן מכינות למאות המוזמנים את אם כל החתונות. לא חסכנו בכלום, יהיו מיצגים, שופרות וקליפ". עכשיו אתם: מזל טוב

 

האחת נולדה בבאר שבע, השנייה בקרית חיים. רק כשהן נפגשו, לפני שמונה שנים, הן יצאו מהארון וביום חמישי הבא הן יעמדו מתחת לחופה באולמי כינורות. חנית אדרי, 30, ונטלי סהר טפירו, 27, מתרגשות. ההפקה של חייהן עומדת לצאת לפועל, כשיקראו את ברכת הכלה ויישבעו אמונים זו לזו.

אדרי נולדה בבאר שבע ותמיד הייתה ילדה בולטת. סיפור חייה קצת מורכב. כשהייתה בת 17, נפטרה אמה מסרטן והיא גדלה אצל דודתה, אחות אמה, שעד היום היא קוראת לה "אמא". כשהחלה לעבוד כמלצרית באולם אירועים, הכירה את החבר הראשון שלה ולמרות שהייתה מאוהבת בחברתה הטובה, המשיכה לחיות בשקר.

לפני כחודש חגגו את מסיבת החינה עם 200 אורחים. נטלי סהר טפירו (מימין) וחנית אדרי (צילום: אבנר אדרי)
לפני כחודש חגגו את מסיבת החינה עם 200 אורחים. נטלי סהר טפירו (מימין) וחנית אדרי (צילום: אבנר אדרי)

את טפירו הכירה כשהייתה בת 21 וטפירו בת 18. טפירו הגיעה לבאר שבע לבקר את אביה, שהתגורר עם בת זוגו. "לחברה של אבא הייתה בת וביקשתי ממנה להזמין חברות. היא אמרה שיש לה חברה שעובדת איתה בשווארמה, הראתה לי תמונה, הסתכלתי ואמרתי, שהבחורה הזו עוד תהיה שלי. היא צחקה ואמרה לי שהיא סטרייטית. כשחנית נכנסה, בדיוק עישנתי סיגריה, שנפלה לי מהפה, התאהבתי ממבט ראשון".

בשלב ההתחלתי במערכת היחסים בין השתיים, אף אחת מהן לא הייתה מחוץ לארון. "אמא של נטלי לא ידעה שהיא לסבית, הלכתי לטייל איתה ליד הים ואמרתי לה: 'אני אוהבת את הבת שלך ואנחנו זוג'. היא נהייתה אדומה ולא ידעה מה להגיד לי, באתי הביתה ונטלי השתגעה איך הוצאתי אותה מהארון. היה לאמא של נטלי מאוד קשה, אבל אחרי חודש היא קיבלה את זה ומאז אנחנו חברות מאוד טובות. אני כמוה, נטלי תמיד רצתה אשה כמו אמא שלה וקיבלה".

זמן קצר לאחר מכן סיפרה אדרי לאמא שלה ולכל בני המשפחה. "אחרי שאמא שלי נפטרה, דודה שלי גידלה אותי, אז כדי לצאת מהארון סיפרתי לה ולבנות דודות שלי. הן היו קצת המומות אבל קיבלו, אבא שלי שהוא הכי פרימיטיבי וממנו פחדתי, קיבל את זה טוב, אבל דודה שלי לא קיבלה. אחרי שנה אמרתי לה שאם היא לא מקבלת אותי, אני יוצאת מהבית והיא אמרה לי שאם אני יוצאת, אני לא הבת שלה יותר, עזבתי הכל ובאתי לקרית חיים".

השתיים נחשבות לזוג הכי יציב בקהילה בקריות. הן שמונה שנים ביחד. "כולם יודעים שהבית שלנו תמיד פתוח בפני כולם, ארוחות ימי שישי, אם מישהו צריך משהו, תמיד יהיה אצלנו", אומרת טפירו, ואדרי מוסיפה: "בהתחלת הקשר נטלי הייתה קצת בעייתית, עשתה לי קטעים, הייתה בוגדת וכל פעם זזתי צעד אחורה. היה כבר תאריך לחתונה לפני שנה ואז היה פיצוץ בינינו. אדם מעריך מישהו רק כשהוא מאבד אותו וככה היה לנטלי".

הן לא חסכו על החתונה ולא על המסיבות שבאות לפניה. לפני כחודש חגגו את מסיבת החינה עם 200 אורחים, כמיטב המסורת, וקצת לפני החתונה ארגנה טפירו את מסיבת הרווקות לשתיהן. היא סגרה את הלופט בצ'ק פוסט, הזמינה מופע של דראג קווין ועשרות חברות. "לא יפרידו את ידינו השלובות שיחזיקו מעמד גם במרחק", אומרת אדרי, "זה המשפט שמלווה אותנו כל מערכת היחסים והוא מופיע גם על ההזמנה. למרות כל מה שעברנו, שום דבר לא יפריד בינינו".

הכתבה המלאה ביום שישי בהד הקריות והחל מהערב במהדורה הדיגיטלית. לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות