fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה דולב אזולאי לא מקבל קרדיט אצל המאמן יוסי זוזוט?

מאז הגיע יוסי זוזוט לקבוצה, נדחק אזולאי עמוק לספסל ולא רואה דשא. משחקו האחרון של אזולאי במדי הקבוצה היה לפני שלושה חודשים, כשנכנס כמחליף בתבוסה למכבי נתניה

דולב אזולאי נחשב לאחד משחקני העתיד של הפועל נצרת עילית. בתקופת המאמן עידן בראון, נחשב אזולאי, בן 20, בנו של שחקן העבר איתן אזולאי ונכדו של חיים אזולאי, ששימש במשך שנים רבות כיושב ראש הקבוצה, לבאנקר בהרכב וזכה לאשראי רב מעידן בראון.

אלא שמאז הגיע יוסי זוזוט לקבוצה, נדחק אזולאי עמוק לספסל ולא רואה דשא. "הוא נכנס להקפאה", אומרים שחקנים בקבוצה. משחקו האחרון של אזולאי היה לפני שלושה חודשים, כשנכנס כמחליף בתבוסה למכבי נתניה.

בסביבתו של אזולאי מדברים על שיקולים זרים שמונעים ממנו לשחק, במועדון אומרים כי רק שיקולים מקצועיים מנחים את המאמן זוזוט ואיש אינו מתערב בשיקוליו. יש לציין כי בשבועות האחרונים הוא זוכה לדקות משחק בקבוצת הנוער, שם הוא חריג גיל.

מי צודק? לא ברור, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח: אחד הכישרונות הגדולים של המועדון מתייבש על הספסל. "חבל שלא מאמינים בו", אומרים בסביבתו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות