fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא ניתן לשום זבוב בבקבוק להפריע לנו"

לא ניתן לשום זבוב בבקבוק להפריע לנו".
חיים צורי. צילום: דורון גולן

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, פתח השבוע באופן רשמי את מערכת הבחירות לרשות המקומית. צורי מתמודד על ראשות העירייה ורשימתו, מוצקין נטו, מתמודדת על מקומות למועצת העיר.

לא ניתן לשום זבוב בבקבוק להפריע לנו".
חיים צורי. פתיחת מסע הבחירות 2018. צילום: דורון גולן

צורי מכהן כראש העירייה זה 25 שנה ולמעשה הוא ראש העירייה שמכהן תקופה הכי ארוכה מכל ראשי העיריות האחרים בקריות. על פי הסקרים שמנבאים לו ניצחון בהתמודדות לראשות העירייה, הרי שצורי יכול לציין שיא חדש של 30 שנות כהונה כראש עירייה.
עם זאת, חששו של צורי הוא מאדישות ציבור הבוחרים ביום הבחירות. אחוז הצבעה נמוך יפעל לרעתו ויאפשר למועמדים אחרים להיכנס למועצת העיר ולהוות אופוזיציה עירונית. צורי אמר לנוכחים כי יש לפעול על מנת להביא בוחרים רבים ככל האפשר לקלפיות והוסיף "אופוזיציה זו חבורה של אנשים מתוסכלים".
צורי אף הוסיף ואמר כי חברי האופוזיציה הם אנשים שהוא לא הסכים לרשימת הדרישות שלהם אולם במידה והיה מציע להם תפקידים כמו סגן ראש עירייה בשכר, הרי שהם היו הופכים מיד להיות איתו בקואליציה.
צורי התייחס גם לסערה שהתעוררה בעקבות הכתבה בערוץ 2 על שימוש לכאורה במאגר מידע עירוני לצרכים פוליטיים. הוא דחה את הטענות נגדו ואמר "לא ניתן לשום זבוב בבקבוק להפריע לנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות