fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאור הביקוש: הוגדלו התקנים לקייטנת המדעים בנהריה ל-225 מקומות

קייטנה (צילום: Kris Kerzman . מתפרסם לפי רישיון CC BY 2.0 דרך ויקישיתוף)
קייטנה (צילום: Kris Kerzman . מתפרסם לפי רישיון CC BY 2.0 דרך ויקישיתוף)

קייטנת המדעים שמפעיל הקיץ משרד המדע ב-147 רשויות ברחבי הארץ שוברת את שיא הביקוש. הקייטנה לתלמידים בכיתות א~ו' תחל בסוף יולי למשך שבוע ימים  עד השעה 13:30, בעלות של 80 שקלים בלבד. כל עירייה תוקצבה רק בעשרות מקומות והביקוש עלה על ההיצע.

ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)

בנהריה התלוננו הורים שרצו להירשם לקייטנה שתיערך בבית הספר בגין,  ונאמר כי ישנה עדיפות ראשונית לילדי מחלקת הרווחה.  כך נותרו מאות תלמידים בלי אפשרות לזכות בשבוע קייטנה מסובסד  בהליך "שכל הקודם זוכה". נודע כי בבית הספר ויצמן הצליחו להשיג עוד 20 תקנים לתלמידים, אך המון תלמידים נותרו ללא מענה, כולל תלמידי בית הספר בגין בעצמם.

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "מדובר בקייטנה אשר הופעלה לראשונה ע"י משרד המדע ולנהריה הוקצו במסגרת זו רק 80 מקומות . לכן,  לאחר בחינת ההיענות  של הציבור להרשמה לקייטנה זו פנה ראש העירייה למשרד המדע והצליח להשיג עוד 70 מקומות נוספים עבור המעוניינים להשתתף. בימים אלה ולאור פניות נוספות מהציבור, פנה ראש העירייה בשנית אל שר המדע והצליח לקבל הסדרה של עוד 75 מקומות לילדי נהריה בקייטנה זו  וכך אושרו  225 מקומות  בסך הכל. זה אף המקום להודות לשר המדע על היענותו החיובית לבקשת ראש העירייה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות