fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד רוצח אשתו מקרית שמואל

זירת הרצח של סיפראש אינעלם בקרית שמואל. צילום: דורון גולן
זירת הרצח של סיפראש אינעלם בקרית שמואל. צילום: דורון גולן

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש ביום חמישי שעבר כתב אישום הוגש נגד אטירסאו אינעלם בגין רצח אשתו, סיפראש אינעלם, בדקירות סכין סמוך לביתה בשכונת קרית שמואל בחודש שעבר. מכתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז חיפה, עולה כי היחסים בין השניים היו מעורערים במשך שנים. בחודשים שקדמו לרצח, התגוררה האישה עם ארבעת ילדיהם בדירה בבניין ברחוב אריה לוין בשכונת קריית שמואל בחיפה, כשאטירסאו התגורר בעיר לוד.

זירת הרצח של סיפראש אינעלם בקרית שמואל. צילום: דורון גולן
זירת הרצח של סיפראש אינעלם בקרית שמואל. צילום: דורון גולן

על פי כתב האישום, אטירסאו, 44, הגיע לבניין מגוריה של אשתו כשהוא מצויד בסכין, והמתין לה ברחוב. כשחזרה סיפראש ממקום עבודתה והתקרבה לבניין, התנפל עליה ודקר אותה שמונה פעמים בצווארה, בגבה, במותנה, בכתפה ובפניה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של אטירסאו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בנימוקי הבקשה טענה הפרקליטות כי ישנן ראיות חזקות להוכחת אשמתו של אטירסאו, בין היתר עדויות ראייה של שכנים שצפו ברצח, ודמה של אשתו שנמצא על בגדיו של בעלה.

מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה, אוה מדז'יבוז', אמרה בתגובה לרצח: "הקלות הבלתי נסבלת של האלימות כלפי נשים גובה שוב ושוב את חייהן של נשים והיום – לאור יום, באמצע הרחוב, באכזריות בלי גבול. ישנה כאן תופעה מדאיגה שדורשת מהלך לאומי, בין משרדי, כולל החמרת ענישה על ידי מערכת המשפט, הגברת האכיפה על ידי המשטרה והרחקתם של גברים אלימים מעיר מגוריהם, הגדלת התקצוב של מערכות הרווחה והסיוע לנשים וילדים הסובלים מאלימות והגברת המודעות לאפשרויות העומדות בפניהן וחשיבותה של עצם הפנייה לבקשת סיוע. אנו תקווה כי הרוצח השפל מחיפה ישלם על מעשיו במלוא חומרת הדין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות