fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום בגין ניסיון לרצח נגד תושב נתניה

שוק רחוב שוהם צלום רותי ברמן
שוק רחוב שוהם צלום רותי ברמן

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז כנגד אברהם דמארי, תושב נתניה בן 65, בגין ניסיון לרצח.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לירון שטרית, בין הנאשם  למתלונן היכרות רבת שנים. בחודש ספטמבר 2018 ביקש הנאשם הלוואה כספית מהמתלונן, והוא לא נענה לבקשה. בעקבות השיח בין השניים כעס הנאשם, 65 והחליט לגרום למותו של המתלונן.

שוק רחוב שוהם צלום רותי ברמן
שוק רחוב שוהם צלום רותי ברמן

וכך ביום 23.10.18, בעת שישב המתלונן בשוק בנתניה, הגיע הנאשם למקום כשהוא מצויד בסכין אותו הטמין בכיס מכנסיו, התקרב למתלונן מאחור, שלף את הסכין ממכנסיו ודקר אותו בצווארו בכוונה לגרום למותו. בתגובה קם המתלונן בבהלה ממושבו, הסתובב לעבר הנאשם, ניסה להדוף אותו ולקחת את הסכין מידיו, אולם הנאשם המשיך לדקור אותו בפניו ובראשו. עוברי אורח שנכחו במקום ניסו לאחוז בנאשם, והוא הכה וסטר לאחד מהם. בשלב מסוים הצליח המתלונן להרחיק את הנאשם, עזב את המקום ונסע לבית החולים שם אושפז במצב בינוני. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות