fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל בוחרת ראש עירייה חדש: שיעור המצביעים עומד על 24 אחוז

משה קונינסקי מצביע צילום אלכס הובר
משה קונינסקי מצביע צילום אלכס הובר

מזג האוויר כמו הוזמן במיוחד ביום של חגיגת דמוקרטיה לכל אחד בביתו. היום בו כל אזרח יודע שאם הוא מצביע הוא משפיע על חייו וחיי משפחתו יותר מכל בחירה אחרת.

יום הבחירות נפתח כסדרו. עד כה התנהל הרוב על מי מנוחות, כפי שהגדירו בוועדת הבחירות המרכזית. בכל זאת הוגשו מספר תלונות מינוריות הנוגעות להצבת שלטים במקומות אסורים. בקלפי ברחוב צה"ל התברר כי היו מזכירי קלפי דוברי עברית וערבית בלבד, כאשר חלקם הגדול, של המצביעים בשכונה עם דוברי רוסית.

בכרמיאל רשומים 42,439 בעלי זכות הצבעה. בבחירות הקודמות מימשו את זכותם קרוב ל-17 אלף תושבים בלבד.  בוועדת הבחירות המרכזית מעריכים כי הפעם יהיה אחוז גבוה במיוחד, שכן לראשונה מזה 29 שנים יבחר לתפקיד ראש עירייה חדש, מה שמעורר עניין רב יותר .

לפי נתוני משרד הפנים נכון לשעה 13.27, שיעור ההצבעה בכרמיאל עמד על כמעט 24 אחוז , שהם 11 אחוז יותר בהשוואה לשעה הזו בבחירות הקודמות. ההשערה הרווחת היא כי ככל הנראה אנשים הצביעו מוקדם ואז יצאו לטייל.

שלושת המועמדים המובילים מתוך חמשת המתמודדים הצביעו כבר.

משה קונינסקי אומר לבלינקר : "יום יפה כרמיאלים. אני שמח לראות את תושבי העיר יוצאים להצביע ולהשפיע, זוהי ההזדמנות שלנו לעשות שינוי. היום אנו בוחרים בילדים שלנו. בפרנסה שלנו. בצביון היהודי של העיר. לא להישאר בבתים. מי שטרם הצביע, הקלפיות פתוחות וערוכות לקבלתכם. שלכם, משה.

משה קונינסקי מצביע צילום אלכס הובר
משה קונינסקי מצביע צילום אלכס הובר

רינה גרינברג אומרת לבלינקר: "אני חשה חזקה ויציבה מתמיד, אנחנו בדרך לניצחון בסיבוב הראשון״

רינה גרינברג מצביעה צילום עליזה רוזן-הברמן
רינה גרינברג מצביעה צילום עליזה רוזן-הברמן

רותם ינאי מסר לבלינקר: "כרמיאל חוגגת דמוקרטיה, התחושות בשטח הן מדהימות ואני קורא לכל תושבי כרמיאל לצאת ולהצביע."

רותם ינאי, צילום אלכס הובר
רותם ינאי, צילום אלכס הובר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות