fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כעס רב במוצקין על ג'סטין ג'קסון

הזר של הקבוצה הורחק בתחילת הרבע השלישי במשחק הביתי החשוב נגד הפועל מגדל העמק. מוצקין נוצחה 80:69. ג'קסון יעמוד לוועדת משמעת ויש להניח שיספוג קנס. בחמישי שעבר מוצקין נוצחה בגביע ע"י נס ציונה 80:67, נועם מטלון נפצע ולא שיחק בליגה

משחק הגביע של מכבי קרית מוצקין, שהתקיים בחמישי שעבר בהיכל גושן, עלה לקבוצה ביוקר. הקלע המצוין נועם מטלון נפצע בקרסולו וכתוצאה מכך הוא לא שיחק במשחק הליגה החשוב נגד הפועל מגדל העמק. גם הרכז ליאור שגב נפצע באותו משחק בקרסולו, הוא אמנם שיחק נגד מגדל העמק, אך היה חלש מאוד.

משחק הגביע הפגיש שתי עולות, נס ציונה שעלתה בתום העונה שעברה לליגת העל, ומכבי מוצקין שעלתה לליגה הלאומית. מוצקין נוצחה בסיום 80:67, אך נתנה פייט מצוין ושמרה על פער נמוך משך שלושה רבעים.

ביום שלישי שעבר חזרה מוצקין לאולמה הביתי כדי לארח את הפועל מגדל העמק. זה היה משחק חשוב בין שתי קבוצות שנוצחו במחזור הפתיחה של הליגה, שתיהן ידעו שהפסד שני עלול להיות קריטי. האורחים ממגדל העמק הובילו רוב המשחק ובסיום ניצחו 80:69.

הפקיר את החברים והקבוצה. ג'סטין ג'קסון (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הפקיר את החברים והקבוצה. ג'סטין ג'קסון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אנשי מוצקין כעסו על השופטים וטענו כי הללו שפטו באופן חד צדדי בצורה ברורה, כך למשל הזר של מוצקין ג'סטין ג'קסון קיבל שתי עבירות טכניות, השנייה בתחילת הרבע השלישי והמשמעות שלה הייתה הרחקה מהמשחק. בנוסף גם אלמוג ברק והמאמן יוסי שוורץ ספגו עבירות טכניות ומאידך מגדל העמק יצאה נקייה.

הנהלת מוצקין לא הסכימה עם החלטת השופטים על העבירה הטכנית הראשונה נגד ג'קסון, אבל בטכני השני לא היו ספקות. הזר מחא כפיים לשופטים ועל כך ספג עבירה טכנית שנייה מוצדקת, והורחק. הנהלת מוצקין זועמת על הזר שאמור להוביל אותה לנצחונות ופה לדבריה הוא בגד בחברים ובקבוצה. ג'קסון היה אמור לעמוד בפני ועדת משמעת פנימית. אגב עד שהורחק ג'קסון הצטיין עם 12 נקודות ו~6 ריבאונדים.

במשחק עצמו מוצקין רדפה כל הזמן אחרי מגדל העמק. את הרבע הראשון היא סיימה בפיגור 21:18. גם הרבע השני הסתיים בפיגור של שלוש נקודות: 16:13 ובתום המחצית הראשונה הובילו האורחים 37:31. בתום הרבע השלישי הפער צמח לדו ספרתי 58:47 והרבע האחרון הסתיים בשוויון 22, אבל בסיכום הכללי מוצקין רשמה הפסד שני רצוף, שניהם בבית.

קלעו למוצקין: פלורין קמבל 16, איגור סימין 15, גסטין ג'קסון 12, ניב אוזן 7, יבגני ליוטרין וניר נצר 6 כ"א, אלמוג ברק 4 וליאור שגב 3.

ביום שלישי הקרוב מוצקין תישאר בקריות למשחק דרבי סופר מסקרן נגד עירוני עזריאלי קרית אתא. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות