fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: צו 8 לאוהדי מכבי קרית מוצקין

מכבי קרית מוצקין תעלה ביום שישי לאחד המשחקים המכריעים העונה נגד מ.כ. חולון. כל השחקנים, חלקם לא בכשרות מלאה, יעמדו לרשות המאמן. 14:30 היכל גושן חובה להגיע

היום (שישי) תקיים מכבי קרית מוצקין את אחד המשחקים המכריעים העונה, נגד מ.כ. חולון, שנאבקת על כניסה לפלייאוף העליון. משחק סופר חשוב וכל מי שמעורב בקבוצה קיבל סוג של צו 8. השחקנים כולם, גם הפצועים, רוצים לשחק לעזור במצב הקשה.

הנהלת הקבוצה החליטה לקיים הגרלות במחצית המשחק והיא תחלק פרסים לזוכים. גם אוהדי הקבוצה חייבים להתייחס למשחק כאל משחק מכריע וחשוב והם נקראים לבוא לעודד. חובה להגיע – 14:30 בהיכל גושן.

yad 01
כבש 9 שערים, שלא הספיקו. סרגיי נוסקוב (צילום: איסר רביץ)

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין יצאה בשישי שעבר למשחק חוץ נגד מכבי רחובות בהרכב חסר מאוד. משורות הקבוצה נעדרו, בגלל פציעות, הזר ננאד מנדיץ' והמתאזרח טונדיי עבדול ראשיד. הזר השני אלכס בוסיץ' שיחק מחצית אחת ונאלץ לפרוש. במצב זה למוצקין לא היה שום סיכוי והיא נוצחה בתוצאה 23:34, לאחר 12:18 בתום המחצית הראשונה.

אין מה להרחיב על המשחק. מראש התוצאה הייתה ידועה. רחובות שלטה מהפתיחה וניצלה היטב את ההרכב החסר של מוצקין. בהעדרם של הכוכבים נטל סרגיי נוסקוב את המושכות וכבש לראשונה העונה כמות שערים גדולה – 9 שערים. שאר הכובשים למוצקין: אלמוג אבגי, אופק תורג'מן ואלכס בוסיץ' 3 כ"א. ליאב משה ומאור הפוטה 2 כ"א ודור זערור 1. אריה אוחיון ומתן בלטיטר שיחקו, אך לא כבשו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות