fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל חופים: חדרה נגד בוזגלו

שחקני חדרה חסרי אונים מול ראש העין (צילום: סטראבו)

אכזבה קשה בקבוצת החופים הפועל 'מולחוף' חדרה לאחר ההפסד 4:8 לעירוני ראש העין שבעקבותיו הקבוצה לא העפילה לרבע הגמר אלא תשחק בפלייאוף התחתון.

כבר היום (שישי) תשחק חדרה מול בני סכנין ואם תנצח אז תישאר אוטומטית בליגה ואילו במידה ותפסיד תשחק ביום האחרון מול המפסידה במשחק השני. בחדרה תלו את המצב בעיקר בהכנה מקצועית לא נכונה בטרום העונה. "לצערנו ההימור שלנו לתת את המושכות לאוהד בוזגלו לא הצליח והעונה הוא נכשל מקצועית" אמרו במועדון והוסיפו: "נראה כי בוזגלו מעט זלזל בקבוצה ובליגה ולא הגיע מוכן. המאמן קיבל את הקרדיט מאיתנו ואולי היינו צריכים לבצע זעזוע. הוא הפסיד שני משחקים בשניות האחרונות וזה אומר שהקבוצה גם לא הייתה מוכנה מנטלית" אמרו בחדרה.

שחקני חדרה חסרי אונים מול ראש העין (צילום: סטראבו)
שחקני חדרה חסרי אונים מול ראש העין (צילום: סטראבו)

בוזגלו עצמו התייחס ואמר: "אני מודע לזה שנכשלנו העונה. ספגנו יותר מדי שערים וזה לא מתאים לקבוצות שלי. בנוסף גם סבלנו מפתיחה לא טובה כאשר גם הבלמים שלנו הגיעו באיחור ושני קשרים שהבאנו מרמת גן עזבו אותנו אחרי שני משחקים".

בחדרה סיפרו כי בוזגלו לא צפוי להמשיך בעונה הבאה ובכלל יש כוונה לבצע זעזוע עמוק בסגל הקבוצה ובין השאר שחקנים דוגמת השוער עומר אלון, הבלם אסף חקאק והחלוץ מיכאל קירטבה שמשחקים בחדרה שנים רבות יעזבו לטובת שחקנים חדשים. בכל מקרה בחדרה לא מתכוונים לסכם את העונה עד שהקבוצה תבטיח את הישארותה הסופית. "רק חסר לכולם שנפסיד לסכנין, שנחשבת לקבוצה החלשה, בענף ונגיע בלחץ ליום האחרון" אמרו השבוע במועדון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות