fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כדאי לה לשיר משהו שכולם יתחברו אליו"

במוצ"ש תעלה ליאור קקון לרגע השיא בקריירה הקצרה שלה כזמרת: גמר "דה וויס" * רגע לפני שהיא תסתער על התואר התגייס חדרתי שכבר היה במעמד הזה, ניב דמירל, לנדב לה כמה עצות * וגם: ההתארגנות של המשפחה, האמונה של החברים * שיהיה בהצלחה
ליאור קקון. תמשיך להפתיע? (צילום: מיכה לובטון)
ליאור קקון. תמשיך להפתיע? (צילום: מיכה לובטון)

במוצ"ש תעלה ליאור קקון לרגע השיא בקריירה הקצרה שלה כזמרת: גמר "דה וויס" * רגע לפני שהיא תסתער על התואר התגייס חדרתי שכבר היה במעמד הזה, ניב דמירל, לנדב לה כמה עצות * וגם: ההתארגנות של המשפחה, האמונה של החברים * שיהיה בהצלחה

בשבת בערב (ערוץ 2), כשהרייטינג יגיע לשיאו, בחדרה יחזיקו חזק חזק את האצבעות. הזמרת הצעירה ליאור קקון תעלה לגמר של תוכנית הריאליטי "דה וויס", ותנסה לזכות בתואר הנכסף. זה לא יהיה לה פשוט.

חדרתי אחד שכבר היה במעמד הזה ומכיר את ההרגשה הוא ניב דמירל, שהגיע לגמר לפני שנתיים וסיים רביעי. זה לא עצר אותו, להיפך, רק תרם לקריירה שלו. רגע לפני שקקון עולה לרגע האמת שלה, ניסינו להפגיש אותה עם הזמיר המקומי. אלא שבזכיינית השידור, "רשת", לא מצאו זמן בין חזרה לחזרה, אז הסתפקנו (בשמחה גדולה) בראיון עם דמירל.

ליאור קקון. תמשיך להפתיע? (צילום: מיכה לובטון)
ליאור קקון. תמשיך להפתיע? (צילום: מיכה לובטון)

"קודם כל אני מכיר את ליאור", הוא פותח בחיוך, "היא בכיתה של אחותי וגם המשפחות די מכירות. כל הכבוד לה שהגיעה לגמר, אני מקווה שהיא תביא בשורות טובות. יש אחווה חדרתית כזו".

ראית את התוכנית? יש לה סיכוי לנצח?

"יש תחרות קשה, אבל ברור שיש לה סיכוי. אבל למען האמת, זה לא משנה בשום צורה. מה שחשוב היא הדרך ומה שאתה עושה איתה אחרי התוכנית".

איזה טיפ היית נותן לה?

"להרגיע. אני זוכר שבשבוע של הגמר היה טירוף. כל הזמן חזרות, מאוד מרגש, ולא קל להישאר מפוקסים. וזה חשוב מאוד".

אתה זוכר איך עבר עליך היום של הגמר?

"וואו, לא ממש, בטח לא הפרטים הקטנים. אני יודע שמאוד חיכיתי לגמר הזה, אבל לא ממש רציתי לזכות. כל מי שמכיר אותי גם יודע את זה. ברור שהייתי בתחרות וזה היה חלק מהעניין, אבל אני ניצחתי בעצם העובדה שעשיתי דרך ושהלכתי עם האמונה שלי לאורך כל התוכנית".

נראה לי שליאור רוצה לנצח. מאוד. איזה שיר היית ממליץ לה לבחור?

"אם היא רוצה לנצח, נראה לי שכדאי לה לשיר משהו שכולם יתחברו אליו, שידבר לכמה שיותר אנשים, אולי משהו של עידן רייכל. אבל הכי חשוב שהיא תדע שהיא עשתה את שלה, ושהיא ענקית, ושמפה היא יכולה רק ללכת ולהתקדם".

זה לא פשוט, היום שאחרי…

"ממש לא. לא קל בכלל. לא עושים יותר מדי הנחות לבוגרי תוכניות ריאליטי למיניהם בחוץ. מבחינתי, אגב, דה וויס היה סוג של עצירה. שרתי, ניגנתי, יצרתי, והיה לי ברור שאני עוצר לתקופה, ואחרי התוכנית חזרתי לאותה נקודה. המשכתי מאותו מקום. לא שיניתי את הדרך והרגשתי שאני איזה כוכב. זו הדרך הנכונה, וזה מה שאני ממליץ לליאור לעשות".

ואם כבר מדברים, הוצאת לאחרונה סינגל חדש וגם האלבום אוטוטו יוצא.

"נכון מאוד. הסינגל החדש מאוד מוצלח, עובד יפה, יש תגובות מעולות. גם האלבום ייצא בסוף החודש, וב~19 באפריל אנחנו עושים מופע השקה מיוחד בזאפה תל אביב".

ניב דמירל. משתף, אבל עושה את הבחירות לבדו צילומים: שלומי גבאי

ניב דמירל. "יש תחרות קשה, אבל ברור שיש לה סיכוי" (צילום: שלומי גבאי)

מטבריה עד אשקלון

אז דמירל ממליץ לקקון להירגע ולחשוב בעיקר על הדרך, אבל במשפחת קקון מאוד לא רגועים. המתח השבוע היה בשיאו, וההתרגשות שברה שיאים חדשים. אביה של ליאור, נדב, מוזיקאי כמובן, שהוא זה שדחף את בתו לתוכנית, שידר ביטחון: "קודם כל עשינו את שלנו בעצם זה שליאור בגמר. כבר ניצחנו".

באמת? ככה אתה מרגיש?

"כן. העובדה שהיא עלתה לגמר ברביעייה הראשונה, ושהיא מקבלת כל כך הרבה פרגון, זה ניצחון גדול".

ואפשר לנצח גם בגמר?

"אני מאמין שכן".

קקון האב היה עסוק במהלך השבוע בכל הארגונים של המשפחה והחברים מבחינת ההצבעה. בגמר ההצבעה עבור כל מתמודד נמשכת במהלך כל השבוע, אם כי ברור לכולם שהמסה המרכזית היא בערב הגמר עצמו.

נדב קקון: "אני אומר לך, אני מרגיש כאילו זו מערכת בחירות ארצית. מכל הארץ אני מקבל טלפונים, מאשקלון, טבריה, כמויות עצומות של אנשים שתומכים ומעודדים ומחזיקים אצבעות".

ומה עם החמ"ל שלכם?

"יש לנו כמה נקודות מרכזיות בכל הארץ, אבל אני פחות מתעסק בזה עכשיו. אנחנו יותר עסוקים בבחירת השירים ושמים דגש על המופע הסופי".

וליאור הולכת להפתיע אותנו?

"יש קרב לא פשוט על השירים. צריך לקבל החלטות קשות וזה לא פשוט עד שמוצאים את השיר הנכון".

מי ילווה אותה מקרוב בגמר?

"לצערי הרב לא קיבלנו הרבה מקומות, אז רק המשפחה הקרובה, אבל אין לי ספק שתהיה לכולנו תמיכה מכל העיר".

התגובות מעודדות?

"מאוד. התגובות מדהימות. כולנו ובמיוחד ליאור מאוד מרוצים מהחוויה כולה והכי חשוב שהיא תדע לנחות על הרגליים ולהמשיך את הדרך. היא צועדת קדימה יפה ויש מי ששומר עליה".

20 אלף אסמסים

לאורך כל התוכנית מלווים את המשפחה חברים רבים שדואגים לקידומה של ליאור ברשתות החברתיות, וקוראים לתושבי חדרה לסמס לה ולהצביע לה. כמו בכל תוכנית, גם לפני הגמר עיריית חדרה תשלח 20,000 אסמסים שיקראו לתושבים להצביע. בתחילה הייתה מחשבה על צפייה משותפת מול מסך ענק, אבל בסופו של דבר ויתרו על הרעיון.

אחד המעריצים של ליאור, שמקורב מאוד למשפחה ועוזר אמר השבוע: "כולנו מאמינים. לא סתם אומרים שמי שמאמין לא מפחד. עד כה ליאור הפתיעה את כולם והיא תמשיך להפתיע. היא טובה, ואנחנו בטוחים שהיא תמשיך להפתיע".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות