fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירידה של 30% בהיקף הפשיעה בקרית אתא

שיטור עירוני קרית אתא. צילום: דורון גולן
שיטור עירוני קרית אתא. צילום: דורון גולן

השיטור העירוני בקרית אתא מגביר את פעילותו במרכז העיר ומבצע מבצעי אכיפה יזומים על מנת למנוע מפגעים ולשמור על הסדר הציבורי בכל העיר ובמיוחד בשעות השיא במרכז העיר.

על פי נתוני המשטרה בשנה החולפת חלה ירידה משמעותית בהיקף אירועי האלימות והפשיעה בעיר, הודות לנראות מוגברת של מערך השיטור התורמת הן לאכיפה והן להרתעה. על פי הנתונים חלה ירידה של 30 אחוז בעבירות רכוש ואלימות וירידה של 67 אחוז בתאונות הדרכים.

שיטור עירוני קרית אתא. צילום: דורון גולן
שיטור עירוני קרית אתא. צילום: דורון גולן

בסקר ארצי שביצע המשרד לביטחון פנים ברשויות המקומיות בכל הארץ בנושא השיטור העירוני נמצא כי רוב תושבי העיר (87 אחוז) הינם שבעי רצון מפעילות מערך השיטור העירוני בעיר. ע"פ נתוני הסקר 81 אחוז חשים את מעורבותם בקהילה לעומת הנתון הארצי העומד על 73 אחוז.

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ: " עיריית קרית אתא משקיעה את מירב המשאבים בנושא הביטחון האישי של כל תושב. כעיר הגדולה בקריות ישנה חשיבות להפעלת מודל שיטור עירוני איתן שיהווה גורם משפיע הן בפן האכיפה והן בפן המניעה. מדובר בתהליך המשלב את כל מחלקות העירייה באופן מקיף ,מתואם ובשותפות רחבה ככל שניתן, לצורך הגברת הביטחון האישי, צמצום אירועי האלימות ויצירת שיפור ניכר באיכות החיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות