fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד לפרשת שחיתות: ראש עירייה ועובדים נעצרו לפנות בוקר ברשות מקומית

‏העצורים בחקירה בחשד לשחיתות ברשות מקומית הם: ראש העירייה, הנהג, ראש הלשכה וקבלן מוכר בעיר. על פי החשד ראש העיר קידם את ענייניו של הקבלן בתמורה לשוחד [4.6, 08:25] דורון גולן: דוברות המשטרה (אח"מ): במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל נגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית ומעיבות על ניהול שגרת חיים תקינה לאזרחים נורמטיביים, ונוכח ראיות אשר העלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות נוספות, פתחה הבוקר היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחקירה גלויה, בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה. בשעות הבוקר נעצרו 4 חשודים לחקירה באזהרה ועוכבו שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס וכן עבירות נוספות. בין העצורים נבחרי ועובדי ציבור בכירים ברשות מקומית. מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ומתמקדת בתופעת השחיתות הציבורית. על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, פעלו לכאורה במסגרת תפקידם על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם. החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון. משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים
עצור באזיקים | אילוסטרציה (PantherMedia)
עצור באזיקים | אילוסטרציה (PantherMedia)

במסגרת הלחימה של משטרת ישראל נגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית ומעיבות על ניהול שגרת חיים תקינה לאזרחים נורמטיביים, ונוכח ראיות אשר העלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות נוספות, פתחה הבוקר היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחקירה גלויה, בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה.

בשעות הבוקר נעצרו ארבעה חשודים לחקירה באזהרה ועוכבו שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס וכן עבירות נוספות. בין העצורים:  ראש העירייה, הנהג, ראש הלשכה וקבלן מוכר. על פי החשד ראש העירייה קידם את ענייניו של הקבלן בתמורה לשוחד.

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ומתמקדת בתופעת השחיתות הציבורית.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, פעלו לכאורה במסגרת תפקידם על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

ממשטרת ישראל נמסר כי "תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות