fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרים לשגרה בריקודים ואוכל טוב

טורניר כדורגל מרגש, הפנינג מוצרי חשמל, ריקודי עם, הצגות תיאטרון בקניון ועוד הנאות קסומות לאחרי החגים

* בימים רביעי וחמישי שעברו נערך הפנינג מכירות ענק בחשמל ישיר חיפה, בהנהלתו של נועם מרגלית. באירוע המוצלח הוצגו כלי עבודה רבים של חברת בוש ואמצעי תאורה של החברות ניו לייט, ניסקו ואוריאל שי. הלקוחות הרבים שהגיעו נהנו ממחירי מבצע, מכיבוד רב וממוזיקה טובה. המדור כבר מחכה להפנינג הבא.

מחכים לפעם הבאה. הפנינג מכירות בחשמל ישיר. סטיב אורון מבוש, דורון רוזן, נועם מרגלית מנהל סניף, נטעלי סבן, איציק דן ואיילת שבת (צילום: שושי סולומון)
מחכים לפעם הבאה. הפנינג מכירות בחשמל ישיר. סטיב אורון מבוש, דורון רוזן, נועם מרגלית מנהל סניף, נטעלי סבן, איציק דן ואיילת שבת (צילום: שושי סולומון)

* יותר מ-1500 איש הגיעו לטורניר הכדורגל שהפך למסורת בעיר חיפה, שנערך על ידי איש העסקים יאיר מלכה, מבעלי רשת גרג קפה ובני משפחתו, לזכר אחיו, אוהד אלי מלכה ז"ל. זו השנה ה-6 ברציפות לאירוע שהתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה בנוכחות ראש העיר יונה יהב, אנשי עסקים, בכירי העיר חיפה, שחקני כדורגל, בכירי מכבי חיפה ועוד. טורניר הכדורגל נערך בין שחקני מכבי חיפה וקבוצות של בתי עסק מובילים בחיפה. את שריקת הפתיחה נתן מלכה שאמר: "יש רגעים שחייבים להניח הכל בצד ולזכור את אלו שכבר לא איתנו. ערב זה חשוב עבורי ואני פותח אותו בתחושה שאוהד, שאהב במיוחד כדורגל, כאן איתנו ותמיד בליבנו".

הגיעו לצפות, לשחק ולעודד: דני נישליס הבעלים של רדיו חיפה, איתמר צ'יזיק מנכ"ל מכבי חיפה, דודו שגיא מנכ"ל עופר הקריון, ד"ר אמנון רופא מנהל בית החולים בני ציון, גלעד אלמוג ויניב אדרי מבעלי קפה גרג, ישראל סביון מנכ"ל עופר גרנד קניון חיפה, ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה לשעבר, רונן חרזי בלם מכבי חיפה לשעבר ועוד.

ראש עיריית חיפה יונה יהב עם יאיר מלכה מבעלי גרג קפה (צילום: אבי בלומברג)
ראש עיריית חיפה יונה יהב עם יאיר מלכה מבעלי גרג קפה (צילום: אבי בלומברג)

* מסעדת "עתיקה" החדשה מציעה תפריט בשרי עדכני. המקום משתמש בטכניקות בישול מתקדמות של טיפול ארוך בנתחים של בקר, צאן ועוף, לצד אוכל צמחוני וטבעוני שמקבל יחס נכון וטעמים רעננים. כמו כן, במטבח המסעדה קיימת גם מעשנת בשרים וירקות, על מנת לתת דגש יוצא דופן וטעם מקורי לבשר. בעתיקה יש גם בר אלכוהול איכותי במחירים סבירים ותפריט אוכל ייחודי רק ליושבי הבר. בקיצור, מסעדת עתיקה היא שילוב של אווירה שמחה ואוכל טוב. הפתיחה בקרוב. תבואו. העמקים 1 קרית ביאליק.

* ריקודי עם מתחילים מהצעד הראשון. רישמו לפניכם: החל מיום שני, 19 בחודש ובכל יום שני קבוע תוכלו ליהנות מריקודי עם בהדרכתם של המרקידים איתן מזרחי ויוסי פרץ. בהמשך הערב הרקדת זוגות בריקודים מכל הזמנים באולם ממוזג, חנייה בשפע וכיבוד עשיר. מה צריך יותר?

* שמוליק אביר, סולן להקת רנסנס נתפס בעדשת המדור בפתיחת מועדון הסול עם החברים מלהקת מנדרין. היה ערב פיצוץ וזו רק ההתחלה למה שהולך להיות בקרוב. כבר ביום שישי, 16 בחודש, יופיע שמוליק עם להקתו בערב שחודר ללב. אל תפספסו.

 

שמוליק אביר סולן להקת רנסנס והחברים מלהקת מנדרין בפתיחת מועדון הסול (צילום: גולן צלמים)
שמוליק אביר סולן להקת רנסנס והחברים מלהקת מנדרין בפתיחת מועדון הסול (צילום: גולן צלמים)

* חימום לפני המשחק הגדול. שחקני עירוני עזריאלי קרית אתא קיימו ביום חמישי האחרון טורניר כדורסל חברתי יחד עם ילדי העיר, לקראת המשחק הגדול בגביע ליגת העל כנגד מכבי אשדוד שנערך ביום רביעי (לאחר סגירת הגיליון). בטורניר השתתפו מאות ילדים ובני נוער שהגיעו למתחם כדורסל מיוחד שהוקם בקניון וקיימו טורניר קליעות לסל. כל משתתף זכה בחולצת אוהדים ייחודית וכרטיס כניסה למשחק הגמר.

שיתוף הפעולה בין קניון עזריאלי קרית אתא לקבוצת הכדורסל העירונית החל עם חתימת הסכם חסות לעונת המשחקים 2015/2016 לפני מספר חודשים. מנכ"ל הקניון ירון ספיר ויו"ר הנהלת הקבוצה נפתלי בנטוב, הציבו את הספורט המקומי במרכז סדר היום והבטיחו כי תהיה ערבות הדדית ושיתוף פעולה חברתי למען ילדי הקריות.

* קניון שער הצפון הכריז על חודש אוקטובר כחודש מחווה לשחקנית ולכלת פרס ישראל אורנה פורת ז"ל, ומביא את תיאטרון הילדים והנוער שייסדה אגדת התרבות אל הקהל הרחב בקניון, לשם קידום תרבות ויצירה ישראלית נגישה. במהלך החודש יוצגו ארבע הצגות. ביניהן: חברים על הגשר, שבת הזהב, אוצר שאינו נגמר והנעליים של אדון סימון. ההצגות יתקיימו בימי שלישי בשעה 17:30 והכניסה חופשית. קניון שער הצפון, דרך חיפה 30, קרית אתא.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות