fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מחירי הדיור ממשיכים לעלות

פרויקט וילה V
פרויקט וילה V (הדמייה: מורג ביטון)

הדיבורים מסביב טוענים שאולי חלה ירידה מסוימת במחירי הדירות, ומתישהוא 'הבועה תתפוצץ', אבל המציאות בעירנו מוכיחה אחרת. נתוני אתר יד2 מגלים כי בשנה האחרונה מחירי הדירות בחדרה ממשיכים לעלות. מהנתונים עולה, כי בתוך שנה עלו מחירי הדירות בעיר בכ- 8% בממוצע. כך למשל אם בתקופה המקבילה אשתקד מחיר דירת 4 חדרים עמד כ-1.23 מיליון שקל בממוצע, היום דירות 4 חדרים בחדרה נמכרות במחיר של 1.33 מיליון שקל בממוצע. עלייה בשיעור דומה נרשמה גם במחירי דירות 3 חדרים ודירות 5 חדרים בעיר.

ובזמן שהמחירים עולים נתוני אתר יד2 מלמדים כי נדרש פחות זמן למכור דירות בעיר. כך למשל נרשמה ירידה של 12% במשך הזמן שלוקח למכור דירה בת 3 חדרים בחדרה – אם בשנה אשתקד נדרשו בממוצע 41 ימים למכור דירה בעיר, היום פרק התקצר ב- 5 ימים ועומד על 36 ימים בממוצע.
גם בדירות 5 חדרים נרשמה ירידה. כיום נדרשים 40 ימים בממוצע כדי למכור דירה בת 5 חדרים בחדרה, לעומת 50 ימים בשנה אשתקד. מדובר בירידה של 20% במשך הזמן.

גם בשכירויות נראה שהמחירים עולים. כך למשל מנתוני יד2 עולה כי בשנה האחרונה נרשמה עלייה בשיעור של 4% במחיר השכירות של דירות בנות 3 חדרים בעיר, עלייה בשיעור של 4% בשכירויות של דירות 4 חדרים ועלייה של 3% במחירי השכירות של דירות 5 חדרים – אם בשנה אשתקד מחיר השכירות עמד על 4,061 שקל בממוצע היום כבר תשלמו 4,165 שקל, במידה ותבקשו לשכור דירת 5 חדרים בחדרה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות