fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבילות מזון שאספו תלמידים בקרית מוצקין הגיעו לרשויות אחרות

חבילות מזון לנזקקים. לתת מהלב
חבילות מזון לנזקקים. לתת מהלב

חבילות מזון שאספו תלמידי בית הספר היסודי אחדות בקרית מוצקין עבור נזקקים לקראת חג הפסח, מצאו את דרכן לרשויות אחרות לאחר שהועברו לגוף התנדבותי בשם "פרוייקט כרובית" שבסיסו במרכז הארץ.

כמדי שנה לקראת פסח עוסקים גופים רבים, פרטיים ומוסדיים, באיסוף תרומות מזון עבור השכבות החלשות באוכלוסייה. בית הספר אחדות והנהגת ההורים, באמצעות התלמידים, אסף גם השנה מצרכי מזון רבים במטרה לחלק למשפחות נזקקות. אולם מתברר כי לא כל מה שנאסף חולק בקרית מוצקין וחלק מצא את דרכו לרשויות מקומיות אחרות. בכירים בעיריית קרית מוצקין הביעו זעם על כך שמצרכי המזון לא חולקו כולם למשפחות נזקקות בעיר.

יו"ר הנהגת ההורים המוסדית, ערן רייזלר, העביר לפרוייקט כרובית מצרכי מזון שנאספו בבית ספר אחדות. דוברות הנהגת ההורים מסרה כי התרומות הופנו, בין השאר, לניצולי שואה דרך פרוייקט כרובית. "ביקשנו לתעדף את הפניית הסלים שלנו לניצולי שואה תושבי העיר" נמסר "איננו יודעים כיצד הגיע מי שהגיע למסקנה שסלי המזון עברו לניצולי שואה ברשות אחרת, מאחר ומסירת הסלים אמורה להיות אנונימית, אך אם העמותה לא מצאה בקרית מוצקין ניצולי שואה הזקוקים לסיוע, הרי שמצבנו בקריה מצויין".

רייזלר העביר מצרכי מזון לאחת הפעילות של פרוייקט כרובית ובשיחה עם רוית כרובית, היא הודתה שהעבירה אותם לפרוייקט. יצויין כי פרוייקט כרובית הינו יוזמה פרטית אינו מנוהל כעמותה אלא הוקם על ידי רוית כרובית מתוך מטרה לעזור לנזקקים. הפעילות נערכת בחולון ומשם מחולקות מנות האוכל למקומות רבים בארץ על ידי מתנדבים. בשיחה עם רוית כרובית היא טענה שאין לה שום קשר לבית ספר אחדות ולמה שנעשה בקרית מוצקין.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות