fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זיגלמן תומך בסודאי: "טובת העיר והתושבים לנגד עיניו"

יוסי זיגלמן (צילום: יח"צ)
יוסי זיגלמן (צילום: יח"צ)

חבר מועצת העיר נהריה, יוסי זיגלמן מסיעת מחר חדש לנהריה בראשות עו"ד אורן סודאי, הודיע היום (שלישי) על תמיכתו בסודאי לראשות העיר ולמועצה בבחירות שיתקיימו ב-30 לאוקטובר.

זיגלמן הזדהה עם סיעת 'מחר חדש', בה הוא משמש כמספר שתיים.

בשבוע שעבר נערכה בעיריית נהריה ישיבת הזדהות עם הסיעות, אך זיגלמן נעדר מהישיבה בשל חופשה בחו"ל.

חברי מועצת העיר: אייל וייזר, שרית מולכו, גוסטבו ספקטור ואור כהן העבירו את המנדטים למועמד לראשות העיר אל"מ במיל' רונן מרלי שזכה לארבעה מנדטים.

יוסי זיגלמן (צילום: יח"צ)
יוסי זיגלמן (צילום: יח"צ)

הזדהות הסיעות המעודכנת במנדטים היא: אורנה שטרקמן:1,  ש"ס בראשות חיים רואש:2, נהריה ביתנו בראשות דימה אפשטיין: 3, חי בראשות ז'קי סבג: 3,  סיעת אור בראשות עופר אלקיים: 1, הבית היהודי: 1, נהריה אחרת  בראשות אשר שמואלי: 1, מחר חדש לנהריה בראשות  עו"ד אורן סודאי: 2.

מטרת ישיבת ההזדהות היא לחלק את מספר הנציגים  של המועמדים בפריסת הקלפיות ביום הבחירות, וכן לקבל ערובה כספית ממשרד הפנים.  כל מנדט שווה 160 אלף שקלים, כשמשרד הפנים נותן הלוואה של 80 אחוז מכל מנדט. למתמודדים ללא מימון, או מתמודדים חדשים הערובה הכספית של המנדטים חשובה מאד.

 

זיגלמן מסר בתגובה:  "נפגשתי עם עו"ד אורן סודאי והבעתי בו מחדש את אמוני. העברתי לו את המנדט למועצת העיר ,לסיעת מחר חדש. לא היה לי ולו ספק קל שבקלים שאורן יזכה באמוני.
כמי שהיה לצידו של אורן סודאי בחמש השנים האחרונות במועצת העיר, אני מוקיר ומעריך את פועלו. עבדנו יחד זה לצד זה וראיתי את המוטיבציה ,הנחישות ,והיושרה לשנות. אני מאמין בלב שלם שיש לו את היכולת להוביל ולהצעיד את נהריה קדימה. טובת העיר והתושבים לנגד עיניו".

81 קלפיות בנהריה

בנהריה: 50.990 בעלי זכות הצבעה ו-81 קלפיות, מעלות: 18521 בעלי זכות הצבעה ו-33 קלפיות, עכו 42760 בעלי זכות הצבעה ו-71 קלפיות, שלומי: 5122 בעלי זכות הצבעה ושבע קלפיות, כפר ורדים 4824 בעלי זכות הצבעה ושמונה קלפיות. מועצה אזורית מטה אשר 21576 בעלי זכות הצבעה במועצה האזורית מעלה יוסף 7862 בעלי זכות הצבעה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות