fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועכשיו הוא חוזר

היוצר המוכשר והמרגש שמעון בוסקילה חוזר אלינו עם אלבום חדש, שזוכה לאלפי השמעות וסיבוב הופעות שיחל מחודש אוקטובר הקרוב, ברחבי הארץ. מתי הוא יגיע לקריות?
ועכשיו האלבום החדש. שמעון בוסקילה (צילום : דורון עדות)
ועכשיו האלבום החדש. שמעון בוסקילה (צילום : דורון עדות)

שמעון בוסקילה, היוצר הייחודי שמשלב בין מוסיקה אתנית לפופ ארצישראלי, מביא באלבומו החדש למה לי ובמופע שמלווה את יציאתו, מנעד רחב של רגש, שמחה, סאונד איכותי ופס קול ישראלי מקורי. האלבום החדש שוהה בראש מצעדי מכירות האלבומים, ומתוכו כבר שבו את אוזני המאזינים וכבשו את המצעדים עם כמות ענקית של למעלה מ 4000 השמעות בשנה החולפת, שזה מרשים ביותר.

הנה למשל מספר סינגלים שאולי כבר זיהיתם: 'עכשיו אני חוזר' העוצמתי, 'למה לי, למה לך' עם המקצב המרוקאי המדבק, 'אנחנו לא מלאכים' הקצבי, ועם יציאת האלבום יגיעו גם הסינגלים 'השיר שלא העזתי לשיר' ו'הדמעה' .

ועכשיו האלבום החדש. שמעון בוסקילה (צילום : דורון עדות)
ועכשיו האלבום החדש. שמעון בוסקילה (צילום : דורון עדות)

את האלבום החדש ששמו 'למה לי', מלווה גם סיבוב הופעות סולו ראשון של בוסקילה, שהושק בהצלחה גדולה הקיץ בהיכל התרבות בתל אביב אל מול קהל של 2,500 איש מרוגשים ומהופנטים, וימשיך מיד לאחר החגים באולמות והיכלים ברחבי הארץ.

במופע החדש הקהל יוכל להתרפק על השירים היפים שלו ביניהם : את המחר שלי, מחפש חבר קרוב, איך את לא רואה, 'מינהאר לי משיטי' (יא מאמא), עלש ושירים שכתב או הלחין לאחרים כגון הייתי בגן עדן, עד סוף העולם, כמה אהבה, שיר תקוה, להיטי האלבום החדש ועוד רבים וטובים. במופע החדש והמושקע בהפקתו המוזיקלית של עמית הראל מלווה בוסקילה ב 10 נגנים ומשלב גם כלים מסורתיים. אנחנו כבר מחכים להיות שם.

בוסקילה יופיע ב-17.10.15 במשכן לאמנויות הבמה שבבאר שבע, ב-24.10.15 בתיאטרון הצפון שבקרית חיים, ב-5.11 בתיאטרון ירושלים ויומיים לאחר מכן, ב-7.11 בהאנגר 11 שבתל אביב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות