fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התקבל היתר בנייה לפרויקט מחיר למשתכן בנאות אפק

מחירי הדירות בפרויקט משקפים הנחה של 450-300 אלף שקלים בהשוואה לשוק החופשי. הבנייה החלה
& קרית ביאליק (הדמיה: סטודיו Aa)

התקבל היתר בנייה לפרויקט "& קרית ביאליק" בנאות אפק, שנכלל בהגרלה הגדולה של מחיר למשתכן. הפרויקט של חברת גיא ודורון לוי מציע מאות דירות. עד כה, מכרה החברה יותר מ-60 אחוז מהדירות לזכאים, שזכו בהגרלות הקודמות.

מדוח השמאות שביצע יו"ר לשכת שמאי המקרקעין בישראל חיים מסילתי, עולה שמחירי הדירות בפרויקט משקפים הנחה של 450-300 אלף שקלים בהשוואה לשוק החופשי. פערי המחירים בין דירות בפרויקט "& קרית ביאליק" למחירי הדירות בשוק החופשי זהים לפערים בפרויקטים אלה במרכז הארץ.

& קרית ביאליק (הדמיה: סטודיו Aa)
& קרית ביאליק (הדמיה: סטודיו Aa)

נאות אפק היא אחת משכונות הענק הנבנות בימים אלה בישראל. השכונה נבנית משני צידי כביש עוקף הקריות, בחלקה המזרחי של העיר, תולדה של הסכמי הגג שחתמה העירייה מול המדינה לפני מספר שנים. בשכונה יוקמו גם מבני מסחר ומשרדים, מבני ציבור, חינוך ותרבות, פארק שכונתי מרכזי ואצטדיון.

סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי אושרי זפרני: "מאז זכתה חברת גיא ודורון לוי, במכרז של מחיר למשתכן בקרית ביאליק, היא פועלת נמרצות לקדם את ההליכים הסטטוטוריים, במטרה להאיץ את התקדמות הפרויקט. לראיה, אנו החברה הראשונה, בשכונת נאות אפק בקרית ביאליק, שקבלה היתר בנייה לבניית 457 פלוס 228 דירות.

"בקרוב יפורסמו שמות הזוכים בהגרלה הגדולה, שבוודאי ישמחו לדעת שהדירות שלהן נמצאות כבר בתהליכי בנייה. השילוב של פרויקט שנמצא בשלבים מתקדמים יחד עם מחיר אטרקטיבי הוא הזדמנות טובה במיוחד בעבור משפחות צעירות מחוסרות דיור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות