fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התנדבות במקום דוח לבני נוער בקרית מוצקין

לחה בקורונה. מנכ"ל העירייה יריב גסר | צילום: דורון גולן
לחה בקורונה. מנכ"ל העירייה יריב גסר | צילום: דורון גולן

בני נוער עד גיל 18 בקרית מוצקין שנרשם נגדם דוח יוכלו להמיר את התשלום הכספי בעבודות התנדבות בקהילה. כך אישרה מועצת העיר קרית מוצקין.

בקרית מוצקין, כמו בשאר הקריות, מתמודדים האזרחים באמצעות הפיקוח העירוני בתופעה של בני נוער שמקימים רעש, מפריעים את המנוחה וגורמים לנזק לרכוש ציבורי ופרטי בעיקר בשעות הלילה המאוחרות ובמיוחד בזמן חופשות מבית הספר. הפיקוח העירוני, במרבית המקרים, מרחיק אותם מהמקום ולעיתים נרשם נגדם דו"ח על פי חוק העזר העירוני בסך 475 שקלים.

יריב גסר. צילום: דורון גולן
יריב גסר. צילום: דורון גולן

מנכ"ל העירייה, יריב גסר, הסביר כי ישנם תנאי סף שצריכים להתקיים על מנת להמיר את הדוח הכספי בעבודת התנדבות בקהילה כמו שמדובר בדו"ח ראשון, לא מדובר במקרה של התחצפות או אלימות כלפי כלפי פקח או שוטר, ולא מדובר במעשה של נזק לרכוש בנוסף על הקמת הרעש.

בני נוער שעומדים בתנאי הסף יופנו אל יחידת הנוער העירונית שתשבץ אותם בעבודות התנדבות בקהילה ותפקח על השעות שהם מבצעים. לדברי גסר, לאחר שיחידת הנוער העירונית תאשר שאכן אותו נער סיים את עבודות ההתנדבות בקהילה, תמיר העירייה את הדו"ח הכספי באזהרה בלבד. גסר ציין עוד כי מבחינה ביטוחית, כל נער שיופנה לעבודות התנדבות בקהילה מבוטח על ידי העירייה. ההצעה אושרה פה אחד על ידי 15 חברי מועצת העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות