fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השאקירה של בולגריה

איך הצליחה לימור פלדמן וינראוב, אם לשניים מנצרת עילית, לגרוף את המקום השני בתחרות שירה בינלאומית בבולגריה ולהפוך ברגע לזמרת מפורסמת ששיריה מתנגנים ברדיו של ורנה? חלום שהתגשם
לימור וינראוב
"כישראלית זה מחמם לי את הלב". לימור וינראוב (צילום: אביב פרודקשיין)

מי היה מאמין שמתוך עשרות זמרים וזמרות ממדינות גדולות ברחבי אירופה, דווקא לימור פלדמן וינראוב, בת ה- 35 מנצרת עילית, תזכה במקום השני בתחרות שירה בינלאומית, שנערכה לפני כחודש בעיר ורנה שבבולגריה? גם לימור בעצמה הופתעה מהחיבוק הבולגרי והאהבה שהרעיפו עליה בתחנות הרדיו ורשתות הטלוויזיה האזוריות..

לימור וינראוב
"כישראלית זה מחמם לי את הלב". לימור וינראוב (צילום: אביב פרודקשיין)

היא נולדה באוקראינה וגדלה במולדובה. לישראל עלתה בשנת 1997 בגיל בת 18. היא עלתה לבד, הוריה הגיעו כעבור שנה. כשעלתה לארץ כבר היה לה ברזומה ותק של 12 שנות שירה והופעות על במות מולדובה. את הקריירה המוסיקאלית שלה התחילה בגיל 6, כשהרגישה את אצבעותיה מדלגות בקלילות על קלידי הפסנתר שעמד בסלון וקרא לה לשבת ולנגן בו. מאז היא מנגנת,שרה ומופיעה אבל רק מעטים יודעים עליה.

את עכשיו כוכבת בבולגריה?
"לא צריך להיסחף. זכיתי במקום שני בתחרות שירה בינלאומית, אבל מה שיותר ריגש אותי הייתה הזכייה בתואר הזמרת הזרה האהודה ביותר על הבולגרים. כישראלית זה מחמם לי את הלב".

איך זה שלא מכירים אותך?
"כעולה חדשה בגיל 18 לא התאפשר לי לפרוץ ולהתפרסם בגדול. כשהייתי באשדוד שרתי במסעדות ומועדוני זמר, אבל הייתי צריכה להתפרנס למחייתי ועבדתי במזכירה רפואית בקופת חולים כללית. במקביל המשכתי ללמד פיתוח קול וללמד נגינה בפסנתר".

איך נוצר הקשר עם בולגריה?
"הקשר נוצר ב- 2007 כשהאמרגנית וסלה רצ'ינובה הייתה באחת ההופעות שלי והזמינה אותי להשתתף בתחרות שירה בינלאומית בולגריה. נסעתי לתחרות וזכיתי במקום שלישי. ההופעה הייתה כל כך מוצלחת שכעבור חודש קיבלתי הזמנה להשתתף בתחרות נוספת וזכיתי במקום השני".

החלום התממש חלקית לפני כחודש, כשהוזמנה להופיע בפעם השלישית בתחרות הזמר בבולגריה. לימור לא חשבה פעמיים, השאירה את בעלה לטפל בילדים ונסעה לארבעה ימים במהלכם שמחה לגלות כי קולה עדיין ערב לאוזנו של הקהל הבולגרי. לפני שנסעה הגיעה לימור ללשכתו של ראש העיר אלכס גדלקין וביקשה את ברכתו. "היה חשוב לי להגיד שאני מייצגת גם את נצרת עילית וזה כבוד גדול בשבילי כי אני מאוד אוהבת את העיר והתושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות