fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפשילו שרוולים למען קשישה ניצולת שואה

פנייתה של ניצולת שואה מנצרת עלית, נגעה ללבם של שוטרי יס"מ נצרת ומנהל המוקד העירוני. יחד הם התייצבו ביום שישי האחרון בביתה וניקו את חצר הבית
צ'רלס בר זיו (צילום: עצמי)
צ'רלס בר זיו (צילום: עצמי)

תושבת נצרת עילית, ניצולת שואה בשנות ה- 80 לחייה, התקשרה בשבועות האחרונים מספר פעמים למוקד העירוני והתלוננה על עשבייה בחצר הבניין המשותף בו היא מתגוררת. האישה סיפרה כי בשל העשבים היא מתקשה לצאת מן הבית ולא יכולה לשבת על הספסל הסמוך לביתה. מנהל המוקד צ'רלס בר זיו העביר את הפנייה לטיפול הגורמים המקצועיים, אלא שבבדיקה התברר כי השטח המצוין על ידי התושבת הינו בבעלות פרטית והעירייה איננה רשאית על פי חוק לנקותו.

צ'רלס בר זיו  (צילום: עצמי)
צ'רלס בר זיו (צילום: עצמי)

בר זיו הסביר לתושבת מדוע העירייה אינה יכולה לשלוח צוות עובדי ניקיון מטעמה אל ביתה אולם הסיפור נגע ללבו והוא החליט לעשות מעשה. בר זיו פנה לצוות יס"מ בתחנת משטרת נצרת, שידוע בפעילותו ההתנדבותית למען הקהילה ולמען נזקקים. "הצוות נענה מיד לבקשה ונרתם למבצע הניקיון", מספר בר זיו. ביום שישי שעבר, התייצבו בר זיו ושישה שוטרים מתנדבים לבושים בבגדי עבודה. זה היה היום החופשי של השוטרים והם הקדישו אותו לטובת משימת ניקיון חצר ביתה של האישה.

האישה הופתעה לראות את קבוצת הגברים מפשילים שרוולים ומתחילים לעבוד בגינון וניקיון. "באנו לנקות לך את הגינה", אמרו לה והוציאו כלי עבודה שהביאו מבתיהם הפרטיים. האישה המופתעת מן המחווה כיבדה את "עובדי הניקיון" בחפיסת שוקולד, שהוציאה מארון המטבח בביתה והגישה להם. "אין לי מילים להודות לכם", אמרה, אבל השוטרים ומנהל המוקד ביקשו ממנו לא להודות להם. "אנחנו צריכים להודות לך שאפשרת לנו לעשות מעשה טוב, יש לך זכויות רבות וכולנו חייבים לך", ריגשו אותה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות